Een leuke associatietopic
Terwijl de 't oudste in Leiden zich flink in de nesten heeft gewerkt, omdat een paar septemberleden klagen over een paar laffe vlakken van het bestuur, Nederland geteisterd wordt door regen en sneeuw, is er dan toch een klimaatsverandering (?), hoor ik mooie verhalen, die mijn via het wereldwijde web bereiken. Knapperige sjaarzi bestormen het land, drukken hun stempel op menig gala, geen feestje is veilig voor deze heerschappen. Andere Areanauti trekken de skipuli aan en genieten van hun welverdiende rust in oorden als St Moritz en Saas-Fee of het nieuwe skigebied voor de jetset Geilo. Maar de winter spoedt zich ten einde, en alleen oud Areanaut Van Leeuwen zal nog een keer eind april in Zwitserland gaan gletsjer skien, vandaar mijn vraag: Wat houdt u op dit moment bezig?
Of de pistes in het Noorse Hemsedal begin april wel President-vriendelijk zijn....
of de Franse pistes wel Arena proof zijn voorjaar 2007...
Of alle Areanauti die NIET in den vreemde zijn ook vinden dat het weer eens HOOG TIJD is om eendrachtig die jasjes te halen, die bretels te gespen en die dasjes te knopen om nogal prominent te zijn om het songfestival dat aanstaande is? We zijn simply the best en dat mag NSV weten toch? Altijd zoo geweescht. Ik zie jullie allen vrijdag as in Nijmegen?!
Dien de overheid!
www.nederlandineuropa.nl en doe mee met het onderzoek. Interessant!
Of we vrijdag met zijn allen bij Joosse gaan tukken?
Nou ik vind alles prima zolangs dhr. Joosse niet met dezelfde smoes als decemberweer met de smoes "kløte ik heb me verslapen" aankomt op ons bedrijf !
Gegroet
Wat is er mis met wat langer in je holletje blijven liggen als je zo brak als n aap bent?
Winterslaapjes hoog!
En dan bij het slapengaan feutje Erik W. lafeloos in je bed aantreffen zeker!
Gloeiende gloeiende...
desalniettemin; Paardendekens hoog!
oh mensen, wat gaan we weer keihard dit jaar!
Feestje was nogal mooi. En de zegevierenden? Simply the beste!
Jaja, de pot van meneer de schatbewaarder ging weer ontzettend soepel...
Vooral bij de schatbewaarder zelf
Ik vind het mooi dat schatbewaarder zijn eigelijk een fantastistische voorbereiding is op het latere leven, schaduwboekhoudingen, schuiven met geld, en op de laatste aalv moet iedereen bijleggen, oh nee, het zeilweekend pakte wat duurder uit dan voorheen, inflatie natuurlijk...
oh chicane boy, je slaat de spreekwoordelijke Jan Klaassen weer hard op zijn kop!
ik hoor net via skype dat de schatbewaarder van de startweekendwinst (mensen, dat gebeurt elk jaar hoor!) een headset heeft aangeschaft en nu hele dagen zit te skypen!
Nou jullie denken blijkbaar dat het allemaal zo tof gaat daar! Kzou zeggen kom eens bij ons kijken met jullie grote monden!
LaZaRuS, mooiste dispuut van NSR.