FORUM Forum

Forum

J
JC afterpils 27/07/2005 02:59

mooi

supermooie afterpils @ vondelweg na zomerdispuut! het treintje komt weer op stoom hoor!

arena dendert door...

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

J
JC het weer zit niet mee 27/07/2005 10:56
Jaja, het zomerdispuut-sluitjes-klassement wordt absoluut en onbedreigd aangevoerd door de Heeren Areanauti en de Damesch Godinnen!! Een mooie aanloop zo richting een rammend mooi jaar. Wel sneu dat andere disputen nu alweer kansloos zijn bij de disputenloop....

Aaaaah!! Ik zeg: er moet vaker ge-netwerk-gamed worden tegen elkaar!!

F
Frido 27/07/2005 15:08
Gasti,

Ik weet niet of jullie er nog iets van gemerkt hebben, maar toen ik gisteren naar huis ging heb ik nog even een strijker op jullie balkon gegooid. Niks aan de hand toch?

Tot snel

J
JC afterpils 28/07/2005 01:51
niks aan de hand? ik zit hier em nog steeds te knijpen met 3 kapotte ramen!btje zuur zeg maar. vanavond kwamen er nog 2 hooligans in spe langs, of de beneden buren thuis waren! nou, we gaan erg lekker op de vondelweg de laatste tijd! niet te filmen zeg...

P
president 04/08/2005 09:29
hij ging ook afgelopen di weer erg lekker heeren... en morgen allemaal bij hare majesteit maat aan de pils he mannen, een godin die weggaat verdient een waardig afscheid!!

J
JC SIDP 04/08/2005 15:46
jaja, ik ben erbij morgen hoor! heb er zin in! mevr. Maat, voor de betere feesten en partijtjes!

P
president 05/08/2005 10:28
allemaal dikke prima, er zijn veel mensen bereid om te komen, supermooi.....maar.....hoe kom je in dat dorp he.....als alle papa's en mama's de auto's mee hebben genomen op vakantie......

H
Herr de Goeij 05/08/2005 11:52
Geachte President,

U gaat me nu toch niet vertellen dat u, als rots van Arena, geen vervoer kunt regelen voor ons mooiste dispuut? Ik kan me herinneren dat voorgangers ons in limousines naar zulke gelegenheden brachten. Dit zijn de momenten dat ik me altijd overgeef aan de man in wiens armen ik mij altijd veilig voel, de President! Maar wat bedoelt u nu eigenlijk... toch niet dat.... het is toch wel een geintje... of....

Verdorie, je regelt het maar ook. Je weet waar ik woon en verwacht je om 20:30! *#$%&^~~#!

Herr de Goeij

H
Herr de Goeij 05/08/2005 11:52
ps. Thom, welcome back!!!

P
president 05/08/2005 12:06
Geachte heer de Goeij,

In deze zomermaanden verwacht ik altijd dat Areanauten chill zijn, longnecks drinken, polo'tjes dragen, zich op soepele patta's voortbewegen en af en toe zelfs voor dat korte broekje gaan! Kortom, dat zij volkomen tot rust komen. Ik maak me naar aanleiding van uw vorige post echter wat zorgen over uw geestesgesteldheid. U komt ietwat gespannen over, alsof ik kan tokkelen op uw nekspieren als het ware... Maar goed, een constatering van het probleem is 1, een oplossing vinden is het tweede. Ik heb voor u een ideale route uitgestippelt, dus ik zie u om +/- 21:00 op rotterdam CS. Even als alle anderen die naar Maat gaan trouwens!! De Goeij, ouwe boef, rust lekker uit en tot vanavond!! Sanctus hoog!

MAG

De Uwe

H
Herr de Goeij 05/08/2005 12:23
Geachte Mijne,

Wat ben ik toch een gezegend man met zo veel mensen om mij heen die me kennen, me aanvoelen en helpen juist dan wanneer ik het nodig heb.

Mijn dank is groot!

Herr de Goeij

N
Nachtportier 07/08/2005 02:30
nou dat was me weer een mooi partijtje vrijdag! mooie club Areanauten, goede pilseners en lekkere hapjes!

mevr. Maat, het was super!

G
Godin der Arena 07/08/2005 20:28
Areanauten!

Hartelijk dank voor Uw aanwezigheid afgelopen vrijdag. Ik heb er oprecht van genoten! Het drukbeleid is officieel verleden tijd, mijns inziens... Zal Uw complimenten aangaande de lekkernijen doorgeven aan mijn geliefde chef-kok.

Over luttele minuten zal ik dan echt vertrekken en komt de ontkenningsfase officieel ten einde.

U allen heeft een mooi en Areanaut waardig plekje in mijn kleine vrouwenhart veroverd. Om die rede hoor ik graag hoe het met U als dispuut dan wel persoonlijk gaat.

Met Areanautelijke groet,

Uw tweede Godin

PS: Gecensureerde verhalen kunt U lezen op jantiene.hyves.nl.

P
president 07/08/2005 22:10
Een goede en gezegende tijd namens het hele Dispuut, mevrouw Maat! En ja, het was erg goed om te zien dat er zoveel Areanauten de moeite namen om naar dat verre oord af te reizen, fantastisch en mevrouw Maat waardig! Nu zeg ik: op naar een fabelachtig nieuw jaar onder de bezielende leiding van ons (nu nog) f.t. bestuur.

Met Areanautelijke groet,

Uw h.t.

J
JC SIDP 08/08/2005 00:38
maat succes!!!ben benieuwd naar de berichten!

ciao

H
he 09/08/2005 14:30
het forum gaat nog niet echt lekker

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |