FORUM Forum

Forum

V
Verheul 10/04/2005 17:02

Marathonlopers hoog!

Heren van de petoet, Albert, Hiskia en Stuart,

Driewerf b’vo voor jullie ontzagwekkende prestatie. Terwijl ik met mijn kont de hele dag achter mijn pc zit te tikken en zit dicht te slibben, keren jullie je hand niet om voor een ‘kleine’ 42 kilometer. Respect! Het was mooi om jullie te mogen toejuichen. Albert gefeliciteerd met je overwinning; Hiskia, je kwam over alsof je nog even 42 kilometer gaat lopen vanavond, en Stuart, zelfs je gerenommeerde tandpasta glimlach stond nog op je bek!

Bovendien hebben jullie je binnen het dispuut onsterfelijke gemaakt door met Arenadas de marathon te lopen … en op de NOS te verschijnen.! IJzersterke zet van het Arena reclamebureau … (jammer voor Fortis)

Ik vrees dat er niks anders op zit, dan dat jullie dinsdag tijdens de foute avond, op de schouders genomen gaan worden. Tot dan toe, rust lekker uit en trek die pilsners vanavond of morgen nog even open op jullie succes.

Verheul

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

A
Geachte Areanauten,

Namens Albert en Stuart wil ik alle Areanauten en aanhang hartelijk danken voor alle support, niet alleen vandaag langs de kant maar natuurlijk ook de afgelopen weken! Dank voor het simpelweg er zijn op de momenten van verzuring, dank voor de juiste kreet op het moment dat de hamer dreigde te komen! Er gaat echt niets boven Arena sjaarsi die met de das omgeknoopt achter je aan rennen op je een banaantje aan te bieden.. wat een lichting! Wat een lichting!

Hierbij een kleintje fotocollage van vandaag, de rest van de foto´s plus video is binnekort in de Petoet te bekijken. Reden te meer om die trapjes weer op te klimmen!

Met Areanautelijke groet,

Hiskia

H
Herr de Goeij 11/04/2005 10:54
Driewerf B'vo.

I am stunned.

Herr de Goeij

Z
Zoutendijcki 11/04/2005 11:40
super super!

ik zie hier een nieuwe feestdag in de Arena dies: Driekoningen!

nee, het was echt fantastisch, ook om te zien. we hebben van jullie genoten en ik ben trots op jullie!

tot morgenavond, zal ook wel gezellig worden!

S
Stuart 11/04/2005 15:25
Areanauti,

het was een marathon van uitersten: 's Ochtends onder een grijs hemeldek tijdens het 'you'll never walk alone' aan de coolsingel starten, en vanaf het 21 km punt een doorbrekende zon waardoor de nodige zweetpareltjes onze gewaxte capjes deed verfomfaaien (de Welle Run Wave hadden we dan ook niet gebruikt).

Daarnaast ging het parcours eerst door zuid waar de plaatselijke jeugd de lopers 'dizzden' door op het laatste moment hun uitgestoken high-five hand weg te trekken. Terwijl in Kralingen daarentegen bij het 30 km punt (waar bovenstaande foto van mij is genomen) het wij-wonen-op-de-Meckelenburglaan-publiek onder het genot van luide muziek uit immense boxen hun enorme vlaggen aan hun statige panden lieten wapperen.

En ondertussen liepen wij daar maar tussen die meer dan tienduizend deelnemers. Zo'n das ontlokt toch wel aardig wat reacties, de leukste was wel van een klein meisje dat tegen haar vader zei 'hee die meneer gaat naar z'n werk!'. En gelukkig waren daar onderweg de Areanauti die ons aanmoedigden met voor mij als absoluut hoogtepunt het groepje bij het 40 km punt op de westblaak waar WJ half over de dranghekken leunend de longen uit z'n lijf schreeuwde en anderen mij bijna tot een eindsprint dwongen. Die zat er zowaar nog in en voldaan kwam ik na ruim 4 uur over de streep. De combinatie extraan, banaan en sinaasappel was dan ook goed weg te tikken.

Heeren dank voor al jullie aanmoedigingen, het was een mooie dag. Tot dinsdag (ik hoop dat ik dan niet meer zo mank loop als vandaag...)!

Groet Stuart

D
Douma 12/04/2005 00:55
Supermooi!

Gerestmkubo, b'vo!

Tevurtwisambo, b'vo!

Macaleanbesi, b'vo!

Ethiopisch zijn zit je in het bloed, Arena des te meer.

Nog 17 uur,

M.A.G.

G
Godin 12/04/2005 13:50
Mijne heeren,

wat een fantastische prestatie hebt U neergezet. Met trots zal ik deze avond het glas op U heffen!

B'vo!

Uw Godin

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |