FORUM Forum

Forum

W
WJ 08/04/2005 16:46

Het sprookje gaat door ...

Kijk dat is nou mooi, er zijn met mij steeds meer Areautelijke prinsen die op 13 mei naar het Groningse gala zullen trekken. De roze prinsessen kunnen geen genoeg van ons krijgen; van mij hoeft die olifant voorlopig het sprookje nog niet uit te blazen …

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

H
Herr de Goeij 09/04/2005 14:50
Beste WJ,

In een eerder schrijven gaf u aan liever geen vrouwen op de voorpagina van de website te willen. Immers mannen zijn mooier, beter en wie kijkt er nu niet liever naar stijlvolle Areanauten. Maar nu, nog geen dag later, geeft u blijk aan uw testoron gehalte en verheugt u zich op een feestje die in het niets valt bij een ALV van oddysee.

Treuriger is nog dat ik u nu moet vermanen. Wouter Jan, OH BEHAVE!!!

En van wie was die tekst?

of

Inderdaad ja. Waarde Areanauten! Waar gaan we heen, wanneer we elkaar moeten vermanen met teksten uit Austin Powers? Ik wil u uw eigen wil natuurlijk niet ontnemen, maar WJ luister voortaan wat vaker naar wijze broeders om je heen. En bereid je voor. Want weet jij hoe de gemiddelde dame naar het Groningse gala gaat?

Onderstaande foto is van vorig jaar. Ik hoop niet dat jou date hierbij staat.

Ik groet u vriendelijk,

Herr de Goeij

R
Ronald van der Meer 09/04/2005 16:31
M´n Debbie-schat ben jij dat uiterst-links?

N
NSG-Gala-Dating-Service 15/04/2005 23:58
Beste meneer de Goeij,

Dank voor je post...gewiekst als we zijn hebben we de hint opgevangen en zijn bij alle NSG-dames langsgegaan om uwe hand aan te bieden voor het gala der NSG de 13de van mei. Helaas moeten we uw teleurstellen, u valt niet in de smaak.

W
Woordvoerder Herr de Goeij 16/04/2005 01:29
Leest allen post bij clubje viswijven:

Mejuffrouw Joke,

Na ampel beraad met het voltallig dispuut tijdens de XVIe Dies is besloten dat u voorzien wordt van een date uit het oudste dispuut der NSV teneinde u te vergezellen bij de gang naar de gala-kroegjool van uw clubje.

Met vreugde delen wij u mede dat uw date geworden is Herr de Goeij, [ Telefoon nummer filter ].

Mocht uw toezegging en deze mededeling elkaar gekruisd hebben, mag u dit bericht als niet verzonden beschouwen.

Met de gepaste hoogachting,

Tekenen wij,

A.J. te Voortwis, o.t. President Arena

J.S.F Mac Lean, h.t. Griffier Arena

B.J.D Ros, h.t. Commissaris Externus-Verbalus Clubje GenieTaal

R. Zoutendijk, h.t. Secretaris XVI Dies Arena

J.M. Douma, h.t. Ad-hoc Burgemeester In den Vreemde

T.P. van Wijk, h.t. Voorzitter XVI Dies Arena

Gevolmachtigd intermediairi,

Commissari Externus Gala's In den Vreemde

J
Jantiene Spotter 16/04/2005 17:01

J wat doe je hier?!

P
pim 18/04/2005 11:12
maat op verraad of verraad op maat?

V
Verheul 30/04/2005 22:23
Waarde heren Te Voortwis, Gerestein, Mac Lean en Ros,

Terwijl u misschien nog aan het uitbrakken bent van de afgelopen dagen … Gerestein, die de yup heeft uitgehangen in de Amsterdamse grachtengordel, en zich de flessen rozé op kosten van zijn zussen goed liet smaken, MacLean die de drank heeft laten staan om aan de derde hardloopwedstrijd in drie weken deel te nemen (bent u opnieuw de snelste inwoner van Oudenhoorn geworden?) en te Voortwis, die vast ook wel ergens de casa nova heeft uitgehangen … kijkt ondergetekende alvast met genoegen vooruit naar al het moois wat ons Areanautelijke leven weer voor ons in petto heeft …

Het ‘oranje’ feest is nog nauwelijks achter de rug, of we mogen weer opwachting maken op het ‘roze’ festijn; de dames van Castus hebben ingezien dat het uitnodigen van ons Areanauti op het NSG gala, garant staat voor gein en jolijt, en tegelijkertijd voor jongens in Rokkostuum die de Groningse knauwende boertjes wat mores, etiquette en respect kunnen bijbrengen. Goeie zet, dames!

Heren, laat onze aanwezigheid onze Groningse vrinden en vrindinnen niet onopgemerkt voorbij gaan; koop uw beste sigaren vast in, laat uw zwartste broques glimmend poetsen en ontwikkel uw verheven taalgebruik om een ieder aldaar te kunnen imponeren … Mijne heren ik heb er zin an,

Met Areaunatelijke groet,

Verheul

P.S.: Te Voortwis, haalt u de trouwe huishond van De Petoet, de donkergrijze Saab, nog uit de schuur?

J
JC vrije val 01/05/2005 18:29
Je bent nog geen week weg of ik wordt niet meer genoemd in het rijtje trouwe petoeters. Mag ik iedereen erop wijzen dat de Saab, ravengrijs is en niet donkergrijs. Dank u.

Vanuit een obscuur internetcafe, India

J
JC vrije val 01/05/2005 18:36
oh, en nog even mijn website:

www.thomvanwijk.waarbenjij.nu

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |