FORUM Forum

Forum

L
lekker kontje? 17/12/2004 16:23

Nieuwe Pagina?

Mensen mensen, ze zijn niet te versmaden! Bakkerij Guus steens heeft de lekkerste kontjes van de hele stad! Doe mij maar zo'n kontje in plaats van die vunzige appelbeignets tegenover de Armani store

Steens Hoog!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]

R
Rood Kapje 17/12/2004 16:24
Nou Steens-lover, ik vind mijn kapje ook niet te vermaledijd!

Ik ga weer naar grootmoeder, koekjes brengen.

C
Commissie Krentenbrood 17/12/2004 16:26
Nou in deze behaaglijke kerstdagen heeft u zeker en vast die heerlijke kersttolletjes over het hoofd gezien!

en u weet: nu de dagen korten moeten we zeker krenten in de pap blijven fleppen.

Groet commissie krentenbrood

'want een krent is nog niet zo onaardig'

J
jc SIDP 17/12/2004 19:55
behoorlijk snelle reacties op zo'n loos topic! of zit er iemand in zijn eentje het hele dispuut te vermaken?

S
Stuart 18/12/2004 22:58
Dit moet een stunt van bakkerij Steens zijn.

Die kerstkadetjes vinden vast gretig aftrek met zo'n campagne..

B
BeeJee 19/12/2004 23:15
Owo, lachen zeg! Ben ik blij dat ik elk weekend een heeeel wit brood krijg van mama. Mn buikje kan namelijk niet zoveel verdragen. Nee, geef mij maar het oude vertrouwde tijgertje van mn moeder. Beter dan die vette, kleffe dingen die uit zo'n sompige frituur bij een aftandse kraam komen.

Mamma Hoog!

J
JC vrije val 20/12/2004 11:23
he bruute bazen,

Net vanochtend m'n 25 waardemuntjes bij Albert's Broodjescorner ingeleverd voor een gratis belegd broodje. Een jaar van moeilijk lekkere, brakke broodjes, studie broodjes, gewoonevenlekker broodjes, ikwilalbertevenspreken broodjes en dan dat euforische moment, waar je een gratis broodje krijgt van Albert himself, met de woorden: "met deze munten actie gaan we nog een jaar door"

En toen ik naar buiten liep, viel me voor het eerst het aanplakbiljet op:

Albert's broodjescorner gebruikt alleen het lekkerste brood van Guus Steens.

Ik zit gewoon al een jaar op lekkere kontjes van Guus te knabbelen!

J
jasper 20/12/2004 12:36
gloeiende, gloeiende, de heren hebben zeker kerstvakantie, dat geneuzel over brood. in afrika hebben ze niks en op de uni hebben ze alleen maar overnvers dat helemaal niet echt ovenvers is. ik kan dat menzavoer niet meer zien en het woord paper niet meer horen....nog 2 daagjes typen en ik ben weer het mannetje.

gr,

jasper

J
jasper 20/12/2004 13:23
heb voorgaande stelling nog even empirisch getoetst, hetgeen de stelling bevestigde. de broodjes zijn zelfs in het spitsuur niet ovenvers....

bah, een beroerde lunch, en de soep was weer bamisoep (dus van wijck, we weten weer wat ze met de restjes bami van vrijdag hebben gedaan....)

moest ik weer toevlucht nemen tot de goede ouwe kroket....

J
JC vrije val 20/12/2004 14:13
Nou, ik weet dat een aantal van de bami's uit mijn international business project ineens verdwenen waren dit weekend, dus...

J
jasper 20/12/2004 15:44
ah! vandaar dat bami-overschot afgelopen vrijdag en vandaar de bami-soep vandaag. gloeiende, die bami's blijven je zelfs nog lastigvallen als ze weer weg zijn.......

G
Guus 21/12/2004 10:42
Heeren heeren,

wat een jolijt hier! Lekker bakkelijen over brood en krenten... Vergeten jullie niet dat het GildeGoud brood in de aanbieding is deze weken? (GildeGoud is een 800 grams bruinkleurig brood met de eeteigenschappen van witbrood).

Meer gespecificeerd op de kerstdagen is het krentenbrood ook niet onaardig.

Verder wens ik jullie een gluten-, vezel- en volkorenrijke kerst toe!

Vergeet niet langs te komen op de nieuwe binnenweg onder de boogjes, Guus steens staat altijd startklaar voor u en uw koters!

Vriendelijke groet,

jullie Guus

[img]http://www.bakkerijsteens.nl/imageupload/GildeGoud.jpg[img][/img]

G
Guus 21/12/2004 10:43

D
De koning van het plein 21/12/2004 13:37
Geertjes, Geertjes.. ik wort ´elemaal gek van de trukte op et plein! Iedereen rennen naar mij freundje Guus voor ´eerlijk Gildegoud-blood!

Iek wil zeggen dat gij onderweg kewoon een patatske kan komen ´alen by my! Schpesjaal voor freunden van de Petoet (2hoog!) kost patatske maar oen euro!

S
Stroper 314 21/12/2004 17:34
Zolang deze falafel king klei, bagger, ongesneden veen, zand, aarde, grind, puin, mestspeciën, zoden, plaggen, heide, helm, wier, riet, biezen, mos, onbewerkt en niet vervoerd hak- of sprokkelhout, ongeplukte of afgevallen boomvruchten of bladeren, te veld staand gras of te veld staande of na de oogst achtergebleven veldvruchten blijft frituren keur ik hem geen blik waardig!

GS alias 'de Stroper'

G
Gerestein 24/12/2004 10:56
Zeg Stroper, meer respect voor Achmed!

Deze held weet namelijk met zijn aanwezigheid een bescheiden patatje in de middag om te toveren tot een waar feestmaal.. daar heb ik graag € 1,25 voor over! Stuk beter dan die kleffe oliebollen hier om de hoek trouwens, die zijn droog van boven en nat van onder..

Heeren, ik wens u een goede vakantie (en voor de feutjes een stampend straak kerstdiner) ik zie u allen in het nieuwe jaar weer!!

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 1234
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |