FORUM Forum

Forum

C
Christoffel Columbus 27/09/2008 17:58

Apenrots

Mijne heeren stuurluy ende matroozen,

Zoals een aap zich optrekt aan de apenrots zo trekken mooie bazen zich keer op keer op aan het Zwart-Blauw van ARENA. Altijd zoo geweescht. Echt de vraag is: wie zijn die mooie bazen dit jaar?

Met oud-Areanautelijke groet,

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

L
Li-la-lustrumsjaarz 28/09/2008 16:48
Beste Tosti's,

Als Lila-Tosti (lichting LT) presenteren wij enkel mooie bazen. Alle oud Arenauten moeten maar gewoon naar de soos komen om ons te onmoeten. Lijkt me leuk.

Met Aspi groet.

O
Oud Areanaut 28/09/2008 23:00
Je bent zelf een tosti Dirk Joep!

Oud Areanauten komen als de tijd rijp is, tot die tijd ga jij voor ons door de knieën.

C
Christoffel Columbus 29/09/2008 20:47
Oudste van Het Oudste, dat kan er maar 1 zijn. Hulde.

Sjaarsi moeten hun bek houden, sloten graven, en zorgen dat ze elke morgen bij de NSR bidstond aanwezig zijn. Altijd zoo geweescht.

Tip voor de paklijst: de helm van Bac.

Met Areanautelijke groet,

Christoffel

ps. Hebben jullie Michiel de Ruyter nog voorbij zien gaan of zit ie lafjes theetjes te drinken met die pikkenbazen van buuh-zaah?

L
Lid 29/09/2008 23:17
WAT??!! Sinds wanneer worden wij aangesproken met Beste Tosti's??! Sinds wanneer bepalen de feuten hoe hun lichting heet??!! Sinds wanneer hebben de feuten een grote bek tegen de oud-leden??!! Sinds wanneer worden de feuten op het forum gepresenteerd??!! Het lijkt mij een goed idee om die feuten maar een li-la-lekker lang kader te geven. Dat is pas leuk!!!

A
ArenaAspi 30/09/2008 13:27
Leuk forum. Hoop er nog vaak op te zitten. Maar het heet toch corridor en wordt gedaan door het kader. Hoe kun je dan lang kader hebben?

Lila groet.

T
tante sjaan 30/09/2008 16:20
ik hoop ook dat jij vaak bovenop het forum zit

O
Ome Dirk 30/09/2008 18:15
Mag ik ook op u zitten tante?

hahaha tosti's

B
Big Brother 30/09/2008 20:11
Mijne heeren mooie bazen,

Even een berichtje vanuit de Cote. Arie belde of jullie taferelen als vorig jaar kunnen voorkomen...

[url]http://nl.youtube.com/watch?v=rfQq9gNQdM8[/url]

B
Big Brother 30/09/2008 20:12
[url http://nl.youtube.com/watch?v=rfQq9gNQdM8]Linkje[/url]

M
Michiel de Ruyter 07/10/2008 19:51
Mijne heeren,

Michiel doet verslag vanuit zijn reis die onderneemt op de stille zuidzee. Hij wil de groeten laten overbrengen aan kapitein Ortega en Christoffel Columbus. Anderhalve maand geleden vertrok ik met een heldere edoch late augustuszon in noordwestelijke richting. Al snel merkte ik dat het verkiezen van het ruime sop een zeeman geen windeieren legt, de zilte zeewind legde mijn capje nóg strakker en de blik stond op vooruit.

De schoorsteen die uit de kombuis komt rookte gestaag, op het ritme van een rustig deinende Noordzee. Nabij de pier van Scheveningen kwam het eerste baken in zicht, de seinen gingen op groen en we mochten aanmeren. Na een kort onderhoud (even gebrast met het schip van Christoffel) weer koers gezet richting de toekomst. Evenals u ben ik benieuwd wat deze brenge moge, maar gelukkigerwijs mag ik weten dat des Heren hand mij geleid.

Ik hoop u snel weer te kunnen berichten middels dit medium, danwel aan te mogen meren aan AD 10, haven II, aanlegplaats IV (Petoet).

Areanauti, Ahoy!

Michiel de Ruyter

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |