FORUM Border`s

Border`s

https://www.wendys-webdesign.nl
T
Trudie 06/02/2005 18:01
84.26.24*

Rocky

Hallo,wij hebben een border collie en is net 10 jaar geworden.Wij wonen op een flat 8 hoog.Wij kijken op het park en de beek,en mijn man gaat elke dag met Rocky vissen en is de hele dag buiten.Hij is ook niet aangelijnt,hij wacht mooi bij de stoep tot dat het baasje een commando geeft,wij zijn erg trot op hem,en hij heeft ook al in de krant gestaan.Zo zie je maar,maak niet uit waar een hond woont,als je maar genoeg aandacht geeft en beweging.En wij hebben een hele tevreden hond.[/img]

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

S
sparky en monique 26/03/2005 15:52
62.59.209.*
Dat is waar je ka gerust een border op een flatje houden als je maar genoeg met hem wandeld en bezich houd is er niets aan de hond.Iemand bij ons in de beurt had een bordercollie en een groot huis met een grote tuin.Zij hebben van hem afscheid moeten nemen omdat ze te weinig uit met hem gingen.

T
Trudie 28/03/2005 16:07
84.26.24*
Ja is best zielig dat ze weer terug moeten,rocky komt van mijn broer vandaan,nu 6 jaar geleden hij is nu 10,maar mijn broer zie ik ook niet meer,en hij vraagt ook niet meer naar rocky hij kon niet meer voor rocky zorgen maar is ondertussen wel opnieuw getrouwt en 2 labradors erbij.Dat snap ik niet,de ene weg doen om 2 andere te nemen

M
monique en sparky 28/03/2005 21:22
62.59.209.*
Hallo trudy, ik ben je verhaal aan het lezen en ik moet zeggen petje af dat jij wel rocky goed verzorgt.Heb je zin kom ook een op mijn forum kijken op deze website van wendy staat mijn website en het forum groetjes.

W
Wendy 30/03/2005 18:07
212.204.154.*
Zo zijn er tal van mensen die de ene hond weg doen om een andere te nemen, schandalig vind ik het, deze mensen zouden geen honden meer mogen nemen. Als je van plan bent een BC in huis te halen, denk er dan eerst 100X goed over na. Je moest eens weten hoevaak ik een e-mail krijg van mensen die hun BC weg willen doen, omdat hij dingen kapot maakt, vervelend is, tsja niet goed over nagedacht...en daar kan ik me vreselijk kwaad om maken

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |