FORUM Border`s

Border`s

https://www.wendys-webdesign.nl
K
katja 19/01/2005 14:21
81.70.221*

wil bordercollie uitlaten in Leiden

Ik hou erg van wandelen en bordercollies vind ik de leukste honden. Graag zou ik "oppas moeder" worden voor een bordercollie. Ik durf zelf nog niet de verantwoordelijkheid aan om me te binden aan een puppy voor de komende twintig jaar. Vooral omdat ik op dit moment werkeloos ben, maar ik ben toch op zoek naar een fulltime baan. Ik twijfel of ik een fulltime baan kan combineren met een goed baasje zijn voor een bordercollie. Ik woon in Leiden, dus ik zoek iemand uit Leiden, die oppas zoekt voor zijn/haar bordercollie.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

W
Wendy 19/01/2005 15:44
212.204.154.*
Hoi Katja, verstandige keuze om nu nog geen BC te nemen, vooral omdat je straks weer een fulltime baan hebt. Een BC gaat tijd in zitten en die kan je hem/haar dan niet geven. En die hebben ze zo nodig. Ik hoop dat je een leuke BC vindt om uit te laten. Succes

T
Trudie 06/02/2005 18:21
84.26.24*
Hoi katja,nou ik woon in roosendaal en geboren in Leiden en heb een border collie van 10 jaar,ik ben zelf de hele dag thuis,maar ik vind het heel goed van je dat je er mee wacht.Mijn man zit in de vut en is de hele dag weg met Rocky,dat is wel nodig.Ik hoop dat tie nog een jaar of 5 meegaat want ouder worden ze niet.Sucses met het zoeken

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |