Stephen Stephanou
https://www.stephenstephanou.tk
J
jessica 20/09/2004 10:33
80.60.91*

test

test

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

J
jessica 20/09/2004 16:03
80.60.91*
yeeh hij doet het!

M
Marrieeeeee 20/09/2004 16:54
62.216.10.*
Wat goed!!! Alleen ik snap nooit zo goed het verschil tussen forum en gastenboek want overal komt toch dezelfde onzin te staan...ik heb namelijk een prachtig verhaal over een stukje pizza.... Dat stukje pizza lag tussen andere stukjes te wachten tot hij zou worden gegeten... En toen kwam er een man langs die dacht: mjam ik heb trek in pizza, ik moet toch wachten tot het fototoestel werkt. Dus hij nam een stukje pizza en wilde deze op gaan eten maar het fototoestel werkte...dus het stukje pizza moest wachten tot de meisjes klaar waren met foto's nemen.... En toen opeens, zomaar out of the blue werd het pizzatje gelanceerd...maar de man was oplettend genoeg en ving hem op voor het stukje de grond bereikte. Pizza kon opgelucht ademhalen en werd uiteindelijk opgegeten, terwijl pizza het al koud had gekregen van het wachten, maarrr beter laat dan nooit.

Wat is de clue van dit verhaal??? geeeen idee hahahaha (Volgens mij is de wijn van gister nog niet uitgewerkt ofzo....)

xxxxxxxxxx marrie

J
jessica 20/09/2004 16:58
80.60.91*
whahahahahahahahaahahha neem nog een wijntje marrie!

maar dat was idd erg grappig... *zag het gisteravond toen ik in bedje lag nog helemaal voor me* Stephen bedankt voor het lachen! hahaha (stel je voor dat die pizza op iemands gala jurk was beland... hahahahahahahahaha)

kus!

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |