FORUM Hollandia

Hollandia

https://http://members.lycos.nl/hollandiagilde/forum.htm
M
millshan 13/09/2004 08:42
212.187.3*

ff voorstellen:

Yo!

Míj leek het leuk, om hier een discussie te hebben, waarin iedereen zich een klein beetje kan voorstellen.. Dus bijt ik maar even de spits af:

Ik ben Candy, ik ben 35 jaren oud, en woon samen met mijn lieve hondje Sting, (een foto van haar kan je zien op babihalo's petlookup), in Lelystad.

Hobbies: dansen, motorrijden, paardrijden, enzovoorts.. en natuurlijk: Internet..

Ik speel Neopets sinds mei 2003..

Nog vragen?.. roept u maar

Groetjes Candy (millshan)

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

K
knuffelberin 14/09/2004 13:36
62.238.37*
Nou dan zal ik maar volgen met mijn visitekaartje...

Ik ben Sandra, 38 jaren oud en ik woon samen met mijn vriend Ken, dochters Stefanie, Angela en Rebecca, de poezen koko en boris, de hond bo-gyi en de cavia snoepie.

wow wat een zooitje he hahhahhahha

Mijn hobby's zijn: Lezen, internetten, soapen, internetten en internetten hihi

Ik speel neopets vanaf 2002.

Groetjes Sandra

R
roos181 14/09/2004 15:20
213.10.226.*
oke ik ben gerda 49 jaar dus al een ouwetje en woon met mijn man joop en kinderen daniel michel en andre johannes de oudste woont niet meer thuis verder hertha de herdershond en sneeuwbal een wit konijn en bruch lee een donker konijn .hobby,s zijn lezen borduren breien knutselen en computeren dus geen verveling bij mij thuis.

groetjes en knuffffffffels

C
Carin 18/09/2004 11:09
217.123.224*
Nou dan zal ik me maar es voorstellen.

Ik ben Carin, 17 jaar (over een half jaartje 1. Ik woon in Maastricht. Ik heb 2 honden (Tommy en Lola) en 2 cavia's (Suus en Lies). (en natuurlijk ook nog een moeder en een vader en niet te vergeten Michael) Mijn hobbies zijn: dansen (latin), shoppen, compjoeteren en Michael lastig vallen

Ik speel al heel lang Neopets. Sinds 2000 of 2001 -> weet ik niet meer. Maar mn oudste account is toen gehackt geworden (*%*$*$*#$) en ben ik er vervolgens een tijdje mee gestopt.

http://carin-michael.nutsonline.nl/ (site over het dansen)

http://www.geocities.com/chupieout (ander site, maar die is niet meer zo "up to date".

Groetjes,

Carin

A
anne_v_z 22/09/2004 20:51
82.72.63*
Ik zal me dan ook wel voorstellen hoor!

Ik ben dus Anne ik ben 16 jaar en ik kom uit het boeregat Sprang-Capelle. Voor de gene die dat niet kent, zijn de meeste denk ik, het ligt vlak bij de Efteling en Waalwijk (RKC). Ik woon nog thuis, is ook niet zo gek, met mn ouders, mn 2 zussen ons konijn (Sterre, Clitje, Fritsie, Flappie... Iedereen noemt hem anders) en onze hamster Jingles. Mijn hobby's zijn internetten (neopets is echt verslavend), uitgaan, shoppen en mn vriendjes en vriendinnetjes lastig vallen! Als iemand nog vragen heeft hoor ik het wel!

Groetjes en een dikke knuffel!

B
bromsnor 23/09/2004 09:13
213.10.226.*
nou dan zal ik me even voorstellen op aandringen van mijn vrouw gerda voor jullie beter bekend als roos181 ik ben joop van wieren 47jaar woon net als mijn vrouw in kantens even boven groningen ik doe veel voor een stichting b.v kleding en voedsel inzamelen voor kansarme mensen in roemenie en maak daarvoor soms ook reizen naar dat land om het aan de mensen uit te delen verder heb ik net als mijn vrouw 4 zonen.nu dat was het wel zo'n beetje.

groeten joop

P
pandabeer2000 23/09/2004 23:37
80.100.10*
haaj

ik ben esther ben 20 jaartjes en ik woon in assendelft (zaanstad) dat ligt in noord-holland.

Wij zijn hier thuis met z'n 3en, een pappa een mamma en ikke. Ik ben de enigste die aan neopets doet(verslaafd aan is).

We hebben ook nog een klein konijntje van 7 kilo genaamd rosa.

Overdag zit ik op school ik zit in het tweede jaar van de opleiding ict-beheer.

Savonds ben ik meestal aan het zwemtrainen of korfballen.

nou dit was het volgens mij wel...

-x-

esther

E
esther11127 13/10/2004 15:53
82.169.16.*
Heejhoj!

zal ik mij dan ook maar ff voorstelle?!?

Ik ben Esther (net als pandabeer2000 )

Ik ben 11 jaar oud (over een half jaar 12! )

Ik woon in Emmen (Drenthe).

Ik woon nog thuis (lkkr logisch haha ) bij mijn moeder,

(stief)vader, 2 grote (stief)broers en 1 klein broertje.

Mijn moeder en broertje zullen jullie wel kennen:

Irma308 en Robin719.

uhh......oohja verder hebben we nog vogels maar die zitten buiten in de voliere (ofzowiets?!? )

Mijn hobby's zijn: computeren (msn en neopets), volleyballen

en Shoppen!!!

Ik zit nog op school: ik zit in de 1e klas van het

Hondsrug College en ik doe Havo/Vwo

Nou dit was het wel zo'n beetje en als je vragen hebt,

dan hoor ik het wel! :>

Groetjes + Dikke Knuf Esther

V
vayra78 23/05/2005 20:10
84.83.77.*

Hey daar,

BE'n. hier... Ik weet niet hoe lang ik al op Neopets zit, maar recentelijk laat ik het een beetje verstoffen, mijn tuin trekt me even meer... Ik woon in de Betuwe, samen met katten en konijnen... Meer weten, just ask! Warm Hug, BE'n!

D
DarkDuiveltje 27/06/2005 19:20
84.30.137.*
Hey ik ben Sjors, nog maar 14.. en woon nog thuis.. (doh lijkt me logist ) enneh mn hobbies sijn internette, neopets, muziek luistere, mountainbike. Kwoon in Geulle en da ligt erges in Zuid Limburg.. bij Maastricht in de buurt

B
Berrie 19/02/2009 14:36
80.61.58.*
Wat een geweldige site is dit ik heet Berrie en ben 57 jaar. aDie links zijn handig alleen werken er twee niet meer , gratis drankjes en rijstbollentjes. Voor de rest heel mooi en handig dank je wel Millshan

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |