FORUM BJSA
BJSA
https://www.bangsajawa-amsterdam.nl
W
wong toeman 12/11/2004 15:17

betalen of niet?

het afdraaien van verzoekplaaten op de radio word nog gratis afgehandeld.

zoals u weet zijn er ook kosten aan verbonden met het verzorgen van radio programma's. vindt u dat er betaald moet worden voor een verzoekje of heeft u suggesties om de radio draaiende te houden?. er word zo vaak om geroepen van word vriend van de radio, maar....

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

A
Allasma 12/11/2004 17:10
Mas Toeman,

Klare taal !! Als al degenen die een plaatje aanvragen zouden

betalen, maakt niet uit hoeveel, dan zouden we gegarandeerd

zijn van javaanse radio programmas.Er zijn sponsors; maar als

die niet het hele bedrag sponseren, wat dan ?? Behalve dat ze

de uitzend rechten betalen, dan denk ik ook aan elektriciteit,

warmte en zeker ook de nieuwste releases cd's. HHmmmmm hoveel

zullen we storten voor de fijne tijden, en zelfs ook buiten de

uitzenduren. Misschien is het wat voor de webmaster om ook

het giro-nummer bij de postbank te vermelden op de site.

Dat ze niet hoeven te zoeken. Als U toch op de pc zit, een

transactie via het internet. Ook kan telebankieren.

War zullen we doen ? Samen de lasten dragen ? Automatische

over schrijven ? Net zo makkelijk. Veel luister plezier..

L
lover 13/11/2004 09:34
Voor en door de luisteraars,zou een leuke variant zijn op vrienden van de radio.De verbeterde mogelijkheden die wij ons zelf bieden zouden kunnen varieren tot het verbeteren van de studio apparatuur voor een nog optimale uitzending tot het aanschaffen van meer zend tijd.Dit kunnen we enkel realiseren om met zijn allen vriend van BJSA (radio) te zijn, met de intentie een vrijwillige donatie op maand/jaar basis te verwezenlijken.

Het intepeteren van betalen voor de radio zou dan wat luistervriendelijk geïnterpreteerd worden.

K
Kojak/goendol 19/11/2004 12:33
Beste mensen,

Het is geen slecht idee, om de radio te steunen. Ik denk dat wij dit allemaal kan oplossen, wat Allasma heeft geschreven. De kosten gezamenlijk delen.

A
Allasma 24/11/2004 10:36
De reacties op dit onderwerp is teleurstellend weinig !!

Wat zijn de redenen? We genieten toch elke dag van de radio.

Passieve en actieve luisteraars waar zijn jullie ??

Wat is Uw bijdrage aan de vereniging en/of radio ??

L
lover 24/11/2004 12:02
Wij wachten de vernieuwde site van BJSA af Allasma,want ook wij als luisteraars zouden dan graag de volledige info. omtrent de giro nummer van "word vriend van de radio "op de site willen zien.

Daartegenover staat wel vast dat het zonder meer een goed plan is, ook vanwege het feit dat de behoeften van de luisteraars optimaal bekrachtig zullen worden

J
Javaanse 27/12/2004 14:54
Hallo luistervrienden en lezers van Bangsadjawa,

zelf ben ik lid van de vereniging Bangsadjawa. Hierbij wil ik een opmerking plaatsen. De administratie mag wel beter beheerd en onderhouden worden. Zelf heb ik geen acceptgiro van hun mogen ontvangen, terwijl ik al lid ben. En wat mij overmaat van ramp opvalt is dat iedereen in het gebouw bij wijze van spreken ook op adresbestanden toegang kan krijgen.

Wegens priveredenen zou ik het op prijs stellen dat niet iedereen toegang mag krijgen in hun bestanden/administratie.

Gr. Amsterdammer :<

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |