Vakantie 2005
Oke dames,
Vakantie 2004 was toppie maar we moeten weer verder kijken.
Ik weet datk er vroeg bij ben, maar ik heb gehoord dat als je naar turkije wil er vroeg bij meot zijn!!!!!
wie heeft er al leuke ideeen voor vakantie 2005??
Word het vliegen naar turkije of een dag in de bus zitten naar spanje????? Ideeen iemand????
Latorzz
ik ga voor het dagje in de bus zitten naar spanje,, en dan naar salou!
ik weet het allemaal nog niet, zie in december ofzo wel
je kan altijd nog voorboeken...
en ik neem aan dat iedereen mee kan..
ikke mss niet, ik moet wss stage lopen in de grote vakantie :'( ik weet niet of ik dan 1 of 2 weken vrij krijg dat moet ik allemaal nog bekijken..
naar spanje met de bus lijkt me sowieso heel gesellie...
eik moete we ff weten wanneer iedereen kan en wie meegaat....
1 ding zeker, jurgen gaat niet met de bus

vorig jaar naar Barcelona en Lloret geweest, 20 uur bussen is kut.
bus is zeker kut, vliegtuig is veeel relaxter
dit jaar komen we er niet uit..
dat is 1 ding dat ik nu al zeker weet..
iedereen wil mee en dan wordt de groep toch veels te groot omdat iedereen wat anders wil..
ik ga naar salou, en als de bus veel goedkoper is.. ga ik met de bus: simpel!
ik ga mezelf niet scheel betalen aan het vliegtuig...
krijg van me ouders geen CENT, en ben niet van plan om een heel jaar krom te gaan liggen voor die ene vakantie...
de bus is net zo gezellig als het vliegtuig als je met meerdere mensen bent die je goed kent!
is totaal wat anders dan met school op vakantie gaan of met je ouders!
sja...de reis zelf zal wel weer gesponsord worden, mja...ik weet nog nii waar ik heen ga
slotje op deze topic
oh btw..sjors...je kan geen mensen buitensluiten..iedereen die mee wil kan gwoon mee..as je op tijd boekt is er plaats zat
tis hier idd nog veel te vroeg voor! en wat sjors al zei (volges mij) dit keer gaat het niet zo makkelijk want iedereen wil ergens anders heen..
het wordt nix week nu al iedereen heeft het der al over ben net trg :S dan gak er noig niet eens aan denken en ze hebben het er zelfs al over dat rosmalen ook mee wil :S loopt goed uit de hand strax da week nu al maar ik zie het wel maar k ga nu nog nix regelen mzzls sjekkie en k reageer hier ook niej meer op ofzow en kijk der ook niet op komt aleen gezeik van of weer iets anders dat die dan niet kan of die dan nog niet ik hoor t ammel wel als der iets geregeld is en kijk wel of ik dan kan ! mzzls sjekkie
joyce je hoort me niet zeggen, dat er niemand mee mag,, iedereen mag mee.. maar de groep is dan wel veel groter en het wordt dan ook veeeell moeilijker om eruit te komen...
ik zelf weet nog niet wat ik ga doen,, ik wil het liefst naar salou.. wil dat ook meegemaakt hebben,, met een groep van 15 man is het moeilijk,, en misschien kunnen we wat regelen met de mensen van dit jaar..