FORUM leetruckers

leetruckers

https://www.leetruckers.nl
J
Jack 04/12/2004 16:44
62.59.172*

Administratiekosten!?!?!

Ik weet niet wat jullie vinden van het feit dat de firma € 25,- in rekening wil brengen als je gebeld hebt of gebeld wordt op je autotelefoon, maar ik vind het veel te veel! Dat de firma die kosten wil doorberekenen kan ik me wel voorstellen, we hebben tenslotte zo'n 300 auto's in de ronde rijden en dat daar een hoop werk mee is om uit te zoeken hoeveel iedereen gebeld heeft, maar om daar nu meteen € 25,- voor te vragen gaat mij wat ver!! Ik weet niet hoe de rest van de meute er over denkt, maar als de firma dat zonodig in rekening wil brengen lijkt mij € 5,- meer dan toereikend!! Groeten uut Smilde

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

T
thijs 05/12/2004 21:17
213.10.172.*
Dat meen je niet..Ik had al zo iets gehoord.Maar ik ben altijd gelijk dat info blaadje thuis(toch ff opzoeken)Maar ik vind het inderdaad ook veel, vooral als je elke dag wel in het buitenland zit.dan heb je al extra kosten ivm voicemail, buitenlandse telefoonkosten. En Je ziet nooit wie je belt, ok niemand je nummer geven, maar dan moet je ook weer een tweede carkit inbouwen ivm handsfree bellen. Want de telefoon aan je oor is duur en onverantwoord “gevaarlijk”.

Er moet ergens toch wel een middenweg zijn..

Gr thijs

:>

R
raar !! 18/12/2004 20:46
213.10.172.*

Btw op telefoonkosten personeel aftrekbaar:

Werkgevers mogen de BTW over telefoon rekeningen van hun werknemers aftrekken van de belasting. Dat is het resultaat van een uitspraak van de Hoge Raad in een zaak die was aangespannen door een haags bedrijf. De onderneming trok de btw over zakelijke abonnement en gesprekkosten van werknemers af van de belasting. De fiscus accepteerde dit niet en legde een boete op. Ten onrechte, aldus de hoge raad.De uitspraak kost het Rijk tientallen miljoenen euro's en maakt het voor bedrijven aantrekkelijker om abonnements en gesprekkosten van werknemers te vergoeden.

Bron; Kamerkrant okt 2004

B
BOOS ? 19/12/2004 09:06
213.10.172.*
Ik neem in het buitenland gewoon de telefoon niet meer op.Wie er ook belt.

Einde probleem!

L
LEETRUCKER 19/12/2004 17:44
213.10.172.*

beste mensen ik vind het leuk dat er gereageerd wordt op dit onderwerp. Maar willen jullie A.U.B wel je naam erbij vermelden. Er gebeuren heus geen enge dingen hoor, wanneer men je naam ziet.

Dank u

mvgrt leetrucker

T
theo 03/07/2005 13:07
62.234.145.*
ja ik vind het ook erg duur.

ik moest laatst €20,- voor de telefoon in het buitenland en dat terwijl ik de telefoon niet had gebruikt om te bellen of gebeld te worden maar omdat ik wat SMSjes had verstuurd ca 6 stuks.

en dan wordt je ook nog eens gebeld door zo'n callcentre die je wat vragen willen stellen.

groetjes theo.

J
jurrie davids 04/07/2005 23:22
81.70.104.*
een callgirl zeker?!?!

[/i][/url]

P
peet 05/07/2005 17:16
80.127.54.*
misschien een idee om 20 euro vrij temaken per maand, om vrij tebellen en sms'en.

en dan 1 uur tvt ervoor in tehouden.

J
jan 15/07/2005 14:38
84.84.204.*
ik zou ook de administratie maar even een briefje sturen wanneer je op vakantie bent, ze zouden maar even gaan bellen naar je auto telefoon en koos,piet of kees neemt even op.. hoppakee 25 euro´tjes....

dat wordt pas uitzoeken!!!!

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |