net thuis van een heerlijk laat dienstje en jawel, een sluitdrankje aangeboden namens 'de heren boven '...ed, dank voor alle moeilijke berekeningen en wil ff benadrukken dat iedereen denk ik zijn achterstallige 'schuld ' had willen betalen, maar jou wegens omstandigheden niet heeft gezien ! toch ? afin, de rekening op de zoooooo spannende parolicup avond betaald ieder gewoon uit zijn eigen zak en ik neem aan dat niemand daar een probleem mee heeft!!! de pot , aangevuld door wanbetalers, wordt keurig verdeeld onder de finalisten omdat er verder geen tegenspraak is geweest was het voorgestelde al goedgekeurd tot op de avond zelf ! GEEN DISCUSSIE ...en zeer democratisch!
ff een voorstel voor het komende knallende seizoen; kunnen we niet proberen dat diegene met de laagste handicap als eerste gooit? en dus de hoogste handicap topper als laatste ?? ik denk dat ons eindsaldo in de ranking omhoog schiet...ff af van de zgn traditie, proberen ! nog een oefensessie in het vooruitzicht voor het echte seizoen gaat beginnen ? en sjimmy, hoe staat het met de shirts ??