Ook ik zal mijn bijdrage komen leveren aan het wederom vernederen , verpulveren , annihileren , wegvagen , de grond in trappen van Wil....eh een ons vijandig gezind team. :> :>
Dus het wordt : Mart , Jimmy , Edward , Wally en Willy ( Als je thuisblijft zal ik er persoonlijk voor zorgen dat jij het eerste slachtoffer wordt van Frank`s nieuwe weerbaarheid ).
De rest wordt hartelijk bedankt voor alle moeite , vooral Snoei die ongetwijfeld alle 200 croupiers is afgeweest om toch vooral maar te ruilen om het team te completteren , STOP MAAR !!!!! , we zijn al compleet........
en Sabbie dan ????...zij kan misschien morgen ook !! dan alsnog compleet ...hey edje, voor het bowlen een 180-er prikken ??? zegge, 1800 uur bij willy ! ff die weerbaarheid checken..
Hey mensen ik las het forum en kreeg ineens de volgende melding.
Warning error 666
#$?"Echto" a fatal error has occured in commandline 42 part 6 area 4
in line "willyg" post. It appears the device manager has created an error report at line 5 *#?
********when poster is willyg, then create error report 666, if posttime is > 3:00 am---- then (echo) "WILLY HET IS GODVERDOMME 3 UUR GA NAAR JE NEST MAN!!!".*%^
$%$^@If posttime user "willyg" is < 3:00 then replace to recyclebin-*%#$
and replace post echo by echt.txt "Hey fijne paroligoden, ik zal er bij zijn en mijn uiterste best doen".
User: willyG exceeded postlimit forum topic "opstelling Maandag achttien april tweeduizendenvij" closed,
Device reset by peer due to fatal exception.
------------------------------------
Joet volgens mij zit er ergens een foutje in je "na drieen" script.