Bergendalseweg 26

http://www.student.kun.nl/k.kleinbreteler
J
Jans 23/06/2007 15:17
86.94.131.*

Ahum.... Jans gaat weg

Lieve huisgenoten,

Wat ik jullie nu ga vertellen had waarschijnlijk niemand verwacht. Maar ik heb besloten om huize B&D te gaan verlaten… Ik vind het niet fijn om het zo op het forum te melden, maar dit is de beste manier om jullie allen in één keer te bereiken.

Ik zal het proberen uit te leggen, ookal zal misschien niet iedereen het begrijpen.

Wat ons gezin de afgelopen maand is overkomen is me te veel geworden. Ik heb sowieso nare herinneringen aan onze verdieping, omdat ik daar te horen heb gekregen dat pappa overleden was. Ik kom er niet graag meer. En ik vind het heel belangrijk dat ik me fijn en veilig kan voelen in huis. Nu ben ik gewoon het liefst in Oss bij mijn moeder en broertjes. We moeten elkaar steun bieden. Dus wat dat betreft is het zonde van de huur van mijn kamer… Zit er nu al zo lang in zonder echt in huis te zijn….

En dan is het ook nog zo dat mijn allergrootste maatje Kim bijna afgestudeerd is… Dus dan zou ik het zonder haar moeten doen. Dat is voor mij al ondraaglijk op zich

Het komt erop neer dat ik toe ben aan een nieuwe start. Ik heb dinsdag een kijkavond via een vriendin van mij, voor een grote kamer met een balkon, in onze buurt, waar ik in augustus in zou kunnen. Mocht ik het daar niet worden dan blijf ik gewoon bij mamma en zoek ik rustig aan verder.

Waar het dus zakelijk gezien op neer komt is: Er moet (alweer) een kijkavond geregeld worden! Het is niet leuk, maar per 23 juli sta ik uitgeschreven. Als het nieuwe huisgenootje eerder in de kamer kan, zou het voor mij (o.a. financieel gezien) fijn zijn. Maar dat zien we nog wel.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb een supertijd gehad in onze crib, maar er is voor mij gewoon even te veel gebeurd. Ik blijf natuurlijk gewoon in de buurt, voorlopig Oss, daarna hopelijk weer Nijmegen, dus we kunnen ouderwets blijven meeten!

Ik ga zekerweten ‘afscheid nemen’ tegen de tijd dat het zo ver is. Zal bv proberen om voor alle huisgenoten te koken.

Tot slot: Ookal blijf ik dichtbij, ik zal jullie onwijs missen!

Liefs Jans

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

K
Kasper 24/06/2007 09:15
85.146.197*
Jammer. Maar ik begrijp het wel. We zullen je missen.

Y
Yvon 24/06/2007 09:35
81.205.137.*
Ik begrijp het maar vind het helemaal niet leuk :<

Vind het heel erg jammer!

Maar je bent dan nog niet van ons af want je moet dan wel komen eten en kletsen, en als je een nieuwe kamer hebt zou ik die graag komen bewonderen!

Ow lieve Janneke ik zal je dan echt gaan missen!

R
rick 24/06/2007 10:57
85.146.197*
He Jans erg jammer joh, heb je altijd een super toffe huisgenoot gevonden, maar kan er alle respect voor opbrengen. Weet dat je altijd welkom bent!

D
David 24/06/2007 21:09
85.146.197*
Hee Janske, ik vind het echt heel jammer dat je weg gaat, maar het zal ongetwijfeld het beste zijn voor jou en je familie. En das het belangrijkste! We zullen je missen, maar ik ga er wel een klein beetje van uit dat je je gezicht zo nu en dan nog wel komt laten zien hier in B&D26!

L
Lieke 25/06/2007 17:44
81.64.209*
:< It's terrible!

maar ik hoop voor je dat je de andere kamer te pakken krijgt (kan me trouwens niet voorstellen dat ze iemand anders vóór jou zouden kiezen)! En de portjes, martini's, croissantjes, wraps, Hair-liedjes, Jesus-Christ-Superstars, etc zullen voortbestaan waar we ook mogen wonen!!

Kus Lieks

K
Kim 25/06/2007 18:47
85.146.197*
ik voeg nog even toe:

geitenkaassalade, tosti's met van alles, broodjes knak, en natuurlijk het turkse broodje gezond, of met gehakt. Verder jurkjes, schoenen en rotzooi overal!
Ik zal je telefoon, sleutels en tutkussen missen op m'n kamer en jou op m'n bank of in m'n bed.
zoals de geest van alladin het zo mooi zingt: waar vind je nou zo'n vriend als jij!? Maar gelukkig ga je niet ver weg!
Veel kusjes!!!

J
Jans 25/06/2007 19:07
86.94.131.*
SNIK

A
Andrea 25/06/2007 23:26
85.146.197*
Lieve Jans,

Ik (en alle huisgenootjes dat weet ik zeker!) ga je heel erg missen, maar het is volkomen begrijpelijk.

Heel erg veel liefs en een knuffie Drea

PS: Snotter...

B
berry 26/06/2007 10:14
193.130.97*
hey Jans,

ik miste je al, want ik was al weg

maar ik wens je heel veel sterkte toe!

K
Kars 26/06/2007 10:25
85.146.197*
Heej Janneke! Jammer dat je ons gaat verlaten, we zullen je missen! Heel veel sterkte en tot gauw!!

Kars

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |