Vanavond hebben we met 7 huisgenootjes rond de tafel gezeten en een aantal dingen besproken. We hebben het over het huisfeest gehad en over de financiƫle domper die nog steeds niet is opgelost....maaar er wordt aan gewerkt.
We hebben de volgende dingen afgesproken en ik zal even beginnen met het minder leuke onderwerp:
- Karsjan en David hebben zich aangeboden om naar de bank te gaan met de gegevens die reeds gefaxt zijn, maar waar we nog geen bericht op terug hebben gekregen.
- Ik (andrea) bel naar de nuon om nog een afschrift te vragen en even te zeggen dat het geld er wel al is, alleen nog problemen zijn met het overmaken ervan. Zodra ik dit gedaan heb...laat ik het weten!
- Kim en Yvon zijn momenteel bezig met het doorsptitten van de post in de hoop er toch nog een postbankbrief te vinden tussen alle reclame en oude huisgenootjesgedoe...
Nu.... Het huisfeest
We hebben 2 data nu waar we uit moeten kiezen en dat doen we aan de hand van het aantal mensen die kunnen...duss please zet even op de site wanneer jij kan zodat zoveel mogelijk mensen kunnen, das wel zo gezellig!!
De data zijn:
14 juni.......of... 21 juni!!
Maar gebruik van de democratie en laat je stem horen....
Of er een thema komt is ook nog niet duidelijk, dus mocht je eventueel een origineel ideetje hebben laat maar horen. Anders wordt het gewoon huisfeest B&D26!
Tot slot moet er weer een taken-lijst gemaakt worden en we hebben al besloten dat Berry en David de finaciƫn doen en de drank. Yvon en Andrea regelen de versiering..
Het was een gezellig etentje,
Liefs Andrea
)