Bergendalseweg 26

http://www.student.kun.nl/k.kleinbreteler
K
Kasper 20/12/2006 17:44
85.146.197*

Verstopte afvoer

Ik kwam er net achter dat de afvoer in de keuken verstopt was. Rick en ik hebben vervolgens de afvoer ontstopt en hij loopt weer goed weg. Nu hoor ik alleen dat mensen hiervoor de huisbaas bellen en dit vind ik een beetje vaag aangezien je dit soort dingen toch wel zelf kan doen. Doe dat dan ook en laat niet je huisgenoten dit oplossen en wees niet bang voor een beetje viezigheid.

Ga bij de huisbaas langs voor wat belangrijkere dingen zoals:

*TL-verlichting in en om het huis

*een passende stop in de keuken (scheelt misschien wat verstoppingen

*een nieuw rubbertje voor de koude kraan

*het middelste gasfornuis waar vlammen tussen de knoppen door kwamen

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

L
Lieke 20/12/2006 18:14
85.146.197*
haai!

Gisteren heeft floris 5 minuten geprobeerd met de plopper te ontstoppen en hij zei dat het geen zin had. Daarna hebben wij de huisbaas gebeld die zei dat we niet mochten ontstoppen en dat hij vandaag langs zou komen en dan gelijk voor de kraan en de verlichting in de garage ..

dus misschien zijn we niet heel dom en asociaal??

hopen dattie nog wel voor de kraan en de garage komt!

kus Lieke

K
Kasper 21/12/2006 10:05
85.146.197*
Gisteren heb ik hem in ieder geval niet gezien en aangezien alles nog kapot was om een uur of 5 denk ik dat ie uberhaubt niet is geweest. Volgens mij hebben we ook al een jaar geleden aangegeven dat het middelste gasfornuis naar de klotu is, dus de enige die dom en asociaal is, is de huisbaas.

Nog ff iets...doet de droger het weer goed of is ie nog steeds gaar? Misschien moet ik hem zo maar met de plopper bewerken...

B
berry 27/12/2006 12:43
24.132.138.*
kheb de huisbaas 2 weken geleden ook al gebeld voor al die dingen!

eerst verwarmingtimer kapot...nu doet ie het weer...ook geregeld dat we savonds wat langer warm kunnen zitten nu gaat de verwarming rond 12 uur uit!

verlichting gasfornuis droger heb ik 'm ook al verteld dus hoop dat die lakse hond een keer meteen die dingen regelt. volgende keer als iemand hem belt meteen zeggen dat we niet 10 keer willen bellen voordat er iets geregeld moet worden....trek 'm maar eens goed aan de staart

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |