Bergendalseweg 26

http://www.student.kun.nl/k.kleinbreteler
F
Floris 25/06/2006 12:31
131.174.121.*

Omzet!!

Hallo allemaal!

Was een zeer geslaagd feestje, daar zijn we het allemaal wel over eens lijkt me!

Ik was benieuwd naar de financiele kant van deze mooie gebeurtenis, wellicht kan 'meester van financiƫn' Berry Brinke ons daarover wat meer vertellen?

Want volgens mij is er best wat winst gemaakt, en als dan alle mensen die geld hebben ingelegd dat terug hebben gekregen en de polo-kosten zijn vergoed, wat houden we dan nog over?

Als dat genoeg is, kunnen we daar wat mooie dingen mee doen, zoals:

- een nieuwe stofzuiger, want dat ding wat we nu hebben ZUIGT (niet goed dus )

- een mooie barbeque, die hopelijk deze keer niet verdwijnt

- misschien nog wat stoeltjes erbij en natuurlijk de huishoudpot flink spekken

Zijn er nog meer goede ideeen?

Verblijdt ons met je wijsheid, Berry!

Floris

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

R
Rick 25/06/2006 14:14
85.146.197*
heb al vernomen dat deze hoezana(weet ik veel hoe je da schrijft ) wel tegenvalt. hebben genoeg om de 50 euro terug te betalen en een deel van de polo's terug te schokken. Zo begreep ik van onze rekenmeester!

K
Kasper 26/06/2006 00:56
85.146.197*
@ Floris:

Aangezien de polo's 160 euro, het gestolen karretje 45 euro en het chinese eten ook wat gekost hebben mag je blij zijn dat we niet teveel verlies hebben...

...(Volgens mij konden de polo's niet helemaal gedekt worden)

-Een nieuwe stofzuiger slaat nergens op, vervang de zak 's.. doet ie dat dan nog niet, vraag dan een nieuwe aan de huisbaas, want volgens mij betaal je er voor..

-Een nieuwe barbeque zou ik niet meer aan beginnen

-Ik heb ooit 8 klapstoelen aangeschaft en dat is genoeg, ware het niet dat de helft al opge-eist is door een aantal huisgenoten, dus als je zitplek tekort komt, ga maar eerst die stoelen terughalen naar de keuken...

B
berry 26/06/2006 14:23
85.146.197*
hoi allemaal,

na een hoop getel en gereken, heb ik een iets positievere uitslag dan eerst verwacht. we hebben na aftrek van alle kosten zoals eten, schoonmaakspullen en karretje en polo's nog 65 euro over!! Dus een barbeque lijkt me een goede besteding voor het geld....jullie ook???

ik heb een overzicht gemaakt van de kosten...iedereen kan die checken bij documenten zodra kasper 'm drop heeft gezet!

deze dient ook als naslag werk voor de volgende die de financien gaat overnemen volgend jaar, aangezien ik er vanuit ga dat ik er niet meer ben dan!

thx,

Berry

Minister van Financien!!

K
kim 26/06/2006 15:06
85.146.197*
Berry geloof me, jij gaat hier pas weg als deze toko gesloopt wordt!

K
Kim 26/06/2006 15:41
131.174.121.*
Huh... wie post er onder mijn naam?

K
Kim 26/06/2006 15:42
131.174.121.*
oh zeker kas of rick..

K
kim 26/06/2006 16:00
85.146.197*
mijn quickreply staat nog steeds op jouw naam ingesteld!!daar gaan we dus misnruik van maken!!!

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |