Heey allemaal

helaas was het dit weekend zo ver.

de laatste voorstellingen van ciske.

ik zag er enorm tegen op.

want tsjah ik ben aardig vaak geweest (eindigde op 21 keer).

het begon op zaterdag, we zouden de avond show gaan dus om 3 uur gingen (ik,mn broer en manon) naar scheveningen.

het was een lange rit met pokke weer.

er was ook fftjes een file dus toen we kwart over 5 in scheveningen waren (met 45 min vertraging) moeste we opzoek naar een parkeerplaats.

nou dat duurde ook ff.

we hebben uiteindelijk geparkeerd in de garage tegen over het CT. het duurde wel ff voordat we binnen waren.

we zijn daarna ff naar binnen gegaan want we moesten plassen en toen gingen we eten.

en later naar de AU. maja bij de au was niet zo heel veel te beleven door het vervelende weer.

maar later kwam PIA DOUWES langs

dus ben ik met haar op de foto geweest want tsjah zo'n top musical ster kom je niet vaak tegen.

later kwamen de kids nog ffies buiten en heb ik daar ffies mee gepraat.

en toen maar naar binnen.

de ena laatste show is meestal een keetshow maar helaas mochten de kids niet keeten want simone wou dat niet hebben :S

vond het erg jammer.

ik zat rij 1 in het midden.

maar jeffrey was er ook bram kwam naar me toe van ja jeffrey is er ook ik zo waar?

stond hij op de ring met zn moeder.

dus ik zwaaien naar zn moeder ziet jeffrey mij ook dus hij rent die ring af naar benede stormt door de eerste rij heen en springt me in de armen was zooooo mooi ik had hem echt gemist.

dus ik vroeg waar hij zat hij zo balkon ik zo rij 1.

hij gelijk ik wil bij jou op schoot dus ik zo voor de gein van mij mag je.

naja hij aan ze moeder vragen en zo doende zat jeffrey de hele show op mijn schoot

was enorm gezellig.

Machiel als ciske echt geweldig.

heb hem al eens als tarzan gezien maar als ciske was hij ook super.

bij artis was hij lekker bezig.

maar jeffrey (die op mn schoot zat ook)

die was de dirigent (rene) een beetje aan het plagen en de cast aan het uitdagen.

en bij geknecht en gekooid bij de zin "die papegaai daar op zn tak" riep jeffrey zo meesterlijk KAKKETOE KAKKETOE en ik kwam niet meer bij van het lachen dus jeffrey en ik hadden de slappe lach.

mn broer was btw enorm aan het genieten van marjolijn touw. hij had haar nog nooit gezien als moeder vrijmoeth en hij vond haar GEWELDIG.

machiel ging ook weer het pannekoeken poffertjes liedje zingen haha.

was echt lol.

naja verdomd alleen en moord scene was geweldig en myrthe zat enorm te janken (had ik wel verwacht) maar jeffrey had der de grootste lol in .

naja en toen pauze, gezellig kletsen enz.

maja timo (broertje van machiel) zat ook in de zaal maar die zat bij zn oma op de ring maja die zag niet veel dus myrthe die rij 1a stoel 12 zat had gezegt als je wil mag je bij mij op schoot. en dat wilde hij wel.

timo en jeffrey waren eerst nog in de orkest bak aan het kijken en mn broer zo tegen timo hee jij bent dat jochie van tv (MAG 09) en hij helemaal met een big smile ja knikken was echt liefff.

naja en toen 2e helft.

was ook weer geweldig.

bij het eindapplaus vroeg jorge de aandacht en begon over stop aids now. dat een paar castleden zouden staan zodat mensen geld konden doneren.

ik had nog maar 2 euro dus heb ik die ff gedumpt bij Raymond later lekker met jorrit gekletst en toen met raymond en ik ging raymond ook ffies helpen ik zo voor de gein u mag er niet door als u niets geeft :marlinde: en raymond deed gewoon mee maja mensen konden er wel om lachen.

daarna gezellig naar de au maja was wel pokke weer.

mn broer en manon gingen later weg omdat ze nog terug moesten rijden naar deventer want ik bleef slapen bij myrthe. machiel zn kadootje gegeven die hij enorm gaaf vond .

en later met zn allen wat gaan drinken.

was erg gezellig.

maja omdat er geen trammen meer reden moeste myrthe en ik lopen maar de moeder van jeffrey bracht ons naar huis.

we waren half 2 thuis volgens mij en we sliepen tegen 3 uur half 4 ofsow.

maja ik heb amper geslapen en was om half 7 klaar wakker.

heb dus lopen dagdromen en later weer een half uurtje in slaap gevallen totdat dewi ons om half 9 wakker belde.

en toen begon de dag. naja tegen half 11 liepen met we met een broodje in ons hand naar de bus die voor onze neus weg reed.

maar er werd getoeterd maar kon eerst niet zien wie het was maar het was melanie .

dus we mochten met haar en haar ouders meerijden.

en toen bij de au. was aardig druk ondanks het enorm slechte weer.

cas kwam eraan dus met hem op de foto geweest. en later kwam groepje 5 met de limo aan dus wij naar de voorkant rennen om dat te zien en daar was brian ook al dus het etteren kon al weer beginnen met brian .

later terug naar de au en toen kwam marloes (die ook ma vrijmoeth heeft gespeeld) met koffie,thee en ranja naar buiten dus we werden goed verzorgt was erg lieff.

de rode loper werd uitgelegt maar de meeste gingen via de hoofdingang naar binnen.

dus toen gingen we met zn allen naar de circusbar en daar was gijs ook dus zijn we ff met gijs op de foto geweest en toen weer lekker wezen etteren met brian. brian zag ids staan (ome henri) en vliegt op heb af en grijpt hem van achteren waardoor ids echt zoiets wat van wat is dit en toen begonnen die 2 te stoeien was echt leuk.

later naar buiten gegaan en met kaj en fleur op de foto geweest.

en toen wachten op groepje 4 enz.

tegen half 2 kwamen ze eraan het het werd knuffeltijd. ik had jeffrey gister al gezegt als je wil mag je weer op mijn schoot. ik zat dit keer rij 1a stoel 18. maar de 1e helft gingen ze met zn allen bij elkaar zitten.

de show was echt geweldig toen jorge op kwam rennen begonne we met zn allen te gillen en te klappen. en later amsterdam van cas wouw wat heeft dat jochie een stem zooooo mooi.

hij kreeg natuurlijk een geweldig applaus met veel gegil maar ik wist niet wie begon met gillen (en het opendoek dus) maar dat bleek brian de zijn haha.

er werd enorm hard geklapt en gegild telkens.

artis was echt geinig gewoon bij de 2e ballon tilde kees cas en heel hoog op en prikte de ballon lek

verdomd alleen en die moordscene waren geweldig.

Jorge was bij die ene seconde alweer in tranen net zoals zaterdag maar dat raakt je echt als die man staat te huilen.

en in de pauze met zn allen praten enz.

en natuurlijk de huilers ff troosten.

in de 2e helft kwam jeffrey op mijn schoot zitten en jason op de schoot van kevin (die naast mij zat en dat was erg gezellig met die 2

de cast had ze in de gaten

en bij pierement ging ik met jeffrey zn armen meet bewegen en marloes begon te lachen op het podium en sylvia in de zaal .

bij de rechtbank was marleen al in tranen.

jacobien had het op een gegeven moment ook niet meer maar de liep de hele 2e helft naar jeffrey en jason te kijken. bij pierement trouwens ook was ze met iemand aan het praten en toen wees ze naar jeffrey. (de soldaten dede trouwens het zelfde ).

het opendoek bij de mazzel was veels te vroeg want voordat cas de mazzel zei kreeg hij al applaus.

na amsterdam ging iedereen uit zn dak en toen het eindapplaus. helaas was mn camera leeg omdat ik de heel show heb opgenomen dus moest ik met de camera van mn moeder filmen alleen was die irritant bezig nou esmee was van het balkon naar benede gevlogen en naar ons toe gegaan.

en bij het eindapplaus heb ik serieus de longen uit mn lijf geschreeuwd.

de speech an erwin was anders dan ik verwachten want hij was emotioneel er onder.

de sleutel overdracht was er saai trouwens.

na erwin zn speech ging de cast + de zaal amsterdam zingen maja ik,esmee,jason en jeffrey met zn allen uit volle borst vanaf rij 1a mee zingen en de cast keek telkens onze kan op

en daarna weer een oorverdovend applaus.

en toen met zn allen naar de au.

maja de kids mochten niet naar buiten .

dus toen weer naar voren met zn allen gekletst daar. afscheid genomen van groepje 4 :'( Lieverds ga ze echt missen.

de meeste van ons hadden alleen ontbijt gehad dus we gingen dood van de honger.

dus met zn allen + brian en annette naar de mac .

was erg gezellig daar haha.

lekker met brian keten

die mij aan het irriteren was en telkens een elleboogje gaf 1 keer raakte hij perongeluk mn gezicht en volgens kimmberley (klasgenootje) heb ik der nu een blauwe plek zitten maar ik heb zelf niks gezien. op een geven moment kwam ik en brian niet meer bij van het lachen want meneer was aan het hoesten want hij verslikte zich in het drinken want ja drinken en lachen te gelijk gaat niet dus ik zei voor de gein stik voorzichtig waardoor hij lachend zei zal ik doen en toen kwamen we echt niet meer bij.

later ging hij er met mn camera er vandoor dus ik er achteraan en gaf hem voor de gein een kusje want ik weet dat hij daar niet van houd dus hij knetter hard IEL en rent terug naar de anderen en veegt zn wang aan iedereen af haha.

maja later terug naar het ct om daar afscheid te nemen en brian was weer bang dat hij een kusje kreeg maja dat kreeg hij echt niet.

na het afscheid nemen stonden ik,dewi,esmee en liz bij de tram maar de afterparty was ook afgelopen en dave kwam eraan lopen dus zijn we ook ff met hem op de foto geweest en ff met hem gesproken en zn vader zei dat we 24 dec. tv moesten kijken om ned 1. want dan is het musical kerst gala en dave is er dan ook.

en toen de reis terug maar die is niet zo boeiend

het was een weekend om nooit te vergeten

Iedereen bedankt voor de top tijd jullie hebben een mooi plekje in mijn hart

xxx Maureen