-xx- Myrthe
Gisteren weer naar Ciske geweest... khad vantevoren met de ouders van Machiel afgesproken, maar kon ze niet vinden... Ik zat op het balkon, waar je eigenlijk helemaal niets kan zien, maar meestal ga ik gewoon op de rand zitten en dan heb je goedkoop zicht voor weinig geld
Hier komt een overzicht van de cast, waar wat over te vertellen valt...
Jorge als cis: HIj blijft egt heel leuk om te zien. De hoop om Danny nog een keer te zien heb ik al opgegeven, dus was blij dat jorge weer speelde. Hij doet oorlog in mij egt heel goed!
Kees als vader vrijmoeth: hij heeft zich inmiddels de rol helemaal eigen gemaakt en had een geweldige chemie met Machiel.
Mariska als tante Jans: Mariska blijft gewoon de echte tante jans. Zij is gewoon de liefste van allemaal.
Yvonne als moeder vrijmoeth: het was de eerste keer dat ik haar zag, maar ik moet zeggen dat ik geen fan van haar ben. Ze kan niet kijven, wat Marjolijn en Marloes wel kunnen en moeder vrijmoeth moet wel een kijvend viswijf zijn, vind ik...
Jorrit als meester Bruijs: Hugo speelt steeds minder de laatste tijd, maar Jorrit is een volwaardige vervanger. Sommige grapjes odet hij wat minder dan hugo, maar over het algemeen speelt hij heel leuk..
Jennifer als Suus: ik vind haar het leukste spelen, ik ben alleen niet zo'n fan van haar zangkunsten. Zij krijgt btw wel eens kleine ciskes in de slappe lach met pierement... Dan is ze over hele andere dingen aan het praten als haar microfoon uitstaat.
Manon als Bet: Perfecte Bet.. Ze kan altijd zo vreselijk dom doen en zingt heel mooi.
Machiel als Ciske: het was de derde keer dat ik hem als ciske zag en hij blijft leuk.. hij acteert geweldig en doet het iedere keer weer anders met veel humor en natuurlijk drama. Ik blijf trouwens in de lach schieten bij 'Vrijmoeth! KOLERE!!'. ik had het wel bij de laatste scenes van de eerste akte weer even zwaar, maar dan weer een pauze om bij te komen
Trouwens geen open doek.. Er begon wel iemand te klappen, maar die hield er maar meteen weer mee op Ook weer geen eindapplaus. het was letterlijk kwart over elf.. Het is egt niet normaal hoe erg ze in het CT uitlopen! gelukkig beginnen in de vakantie sommige voorstellingen om 19.00 uur.
Na de show nog even naar de AU gegaan en nog even met Machiel en zijn vader staan praten ... en daarna weer de fiets naar huis gepakt..