MachielVerbeekFansite
https://www.musicalmachiel.web-log.nl
M
Myrthe 02/07/2009 20:49

verslagje premiere Machiel als ciske

het was egt helemaal geweldig!!! Ik zat op de eerste rij!! Ik had hem niet als tarzan gezien, maar kende hem wel als tarzan, dus het was egt heel raar om hem in een Ciskepakje, met kort haar! te zien lopen!

Ik vond in ieder geval dat hij een van de betere is met acteren

oke, hier komt ie...

Hij had in het begin egt een overdreven, maar wel leuk amsterdams accent.. Bij de scene met maatsuyker liep hij als een soort aap achter maatsuyker aan. Tog nog een beetje invloed van Tarzan Bij amsterdam had hij nog een beetje moeite met de hoge noot, maar hij kwam er wel goed uit. Bij kaneelduiker en etterletter trok hij jantje bijna van de bank.

Martijn was trouwens Jantje, uit de groep van wessel en fleur. Ik zag hem het publiek inkijken en hij had me al snel gevonden

Bij het leed dat moeder heet had marjolijn de slappe lach. Ad sloeg haar ook nog eens op haar kont..

Artis was egt lachen. Ad en Machiel maake er egt een leuk spelletje van.

Bij later duwde hij Martijn best hardhandig op de grond.. Verder speelde Laura Betje. Toen jorge aan het zingen was hadden de kids egt hele gesprekken over van alles..

Machiel vergat in te zetten bij tis voor je bestwil, maar had het gelukkig al snel door!

en nou het mooiste stukje van het hele stuk. Ik had egt ongelofelijke kippenvel Bij de eerste liedjes was Machiel nog een beetje terughoudend, maar bij verdomd alleen kwam me er tog een geluid uit. Egt super mooie combinatie met Jorge.. Nou en toen die ene seconde. Een potje krijsen, egt ongelofelijk. de hele zaal zat egt met open mond te kijken. En schreeuwen dat hij deed bij de afvoerscene.. Het was een best heftige eerste akte.. hele publiek in shock

En nu na de pauze....

Hij zong egt heel zuiver wat heb ik gedaan en lampje in de nacht.

de scene met de pater was egt grappig. Hij had er zelf ook de grootste lol in..

Bij het rietje weer samengeknepen tenen en toen weer streepjes, wat ook gewoon lekker ging...

Bij pierement wachtte hij net te lang met opkomen, maar dat was nie erg. (Laura bracht een heel raar lachje voort toen ze het over haar kat had )

Het grapje van de vliegen moest hij zelf nog het hardst om lachen ook.

Zijn emoties van blijdschap en teleurstelling als hij weer trug moet vielen me heel erg op.

Jorge was weer lekker op dreef met oorlog in mij. wel leuk dat hij nu ook zijn premiere heeft gehad.

En toen de bedscene wat zoals iedere keer egt heel schattig was. Helaas geen open doek. Het publiek was heel trughoudend

Kortom....

het is zeker een aanrader om naartoe te gaan.

binnenkort staan er geluidsopnames op de site en youtube!!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

K
Kim 03/07/2009 10:36
Echt een leuk verslag

Ik wil hem ook graag zien

en ik wil dioni ook zien.

D
Dagmar 06/07/2009 11:22
Heel leuk verslag
De geluidsopnames zijn goed gelukt!
Ben wel erg benieuwd naar Machiel's Ciskelook!

A
anouk 06/07/2009 12:10
leuk verslag! De opnames zijn superleuk!
Die van Tarzan staan ook op YT trouwens, via de homepage - video kan je ze vinden!

Y
yessica 08/07/2009 18:41
Superverslga zeg

J
Johan 09/07/2009 22:45
Ik heb Machiel vanavond gezien in Ciske in het Circustheater. Vond hem echt heel goed. Echt verbaasd dat er zoveel geluid uit zo n klein mannetje kan komen . Eigenlijk ging alles wel goed!

Machiel kan erg goed acteren en vooral ook heel goed zingen vind ik. Degenen die hem nog niet hebben gezien moeten zeker een keer gaan kijken

M
Myrthe 09/07/2009 23:24
leuk, Johan!! Dat van dat geluid dat had ik de eerste keer ook
Dit is toch jouw weekje in Scheveningen!!! Ga je nog meer naar Ciske deze dagen..?

J
Johan 10/07/2009 13:03
Ik ben nu 3 keer geweest binnen 8 dagen maar ben nu weer thuis

D
Dagmar 10/07/2009 15:55
zijn er ondertussen al foto's van Machiel als Ciske?

M
Myrthe 10/07/2009 15:58
anouk heeft ze net in het fotoboek gezet!!

A
anouk 10/07/2009 16:03
klopt, ze staan er!

D
Dagmar 11/07/2009 13:14
ik zag het ja, ik riep te snel

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |