Ik las in een vorig topic je vraag over de scan, maken we even een nieuwe topic das makkelijker om te lezen hé
Zoals afgesproken was ik de woensdag mooi op tijd in het ziekenhuis voor de scan, zoon lief was mee gegaan is altijd leuker als iemand erbij is.
Na de vragenlijst te hebben ingevuld duurde het niet lang voor ik aan de beurt was.
Ik had voor de tijd een temesta ingenomen kwestie dat ik een beetje rustig zou zijn en de claustrofobie zou toeslaan
Hoe ik de kamer binnen kwam had ik door dat de scanner aan ene kant volledig dicht was... mijn hart ging al tekeer als een gek maar toch wou ik de flinke jongen zijn en ging netjes op dat bedje liggen maar eens mijn hoofd in de scanner kreeg ik een vertsikkend gevoel
ik riep dat ik eruit wou want dit hield ik niet vol. De verpleger was vriendelijk en stelde me gerust ik mocht gewoon omdraaien zodat ik met mijn hoofd aan de opening lag... nog kreeg ik geen rust van binnen maar het was te doen, eff ontspannen en door bijten zodat ze de scan konden uitvoeren.Het zou zo'n 10 à 15 minuten duren... volgens mij was het een half uur dat ik daar gelegen heb
Maar de scan is achter de rug en ze zouden de uitslag door sturen naar de huisarts, van de huisarts heb ik helaas nog niks gehoord mss vandaag en anders volgende week hé
Het mag allemaal wel wat sneller gaan want de pijn word alsmaar erger
mss dat ik toch Elianeke vraag om straks eens te bellen want ik ben wel benieuwd wat er aan de hand is.
Hoe ik meer weet zal ik het hier melden
Hoe gaat het met jou??
Alvast een fijn weekend voor iedereen
Groetjes Willy