Rugaandoeningen

http://www.willybuisman.net
W
Willy 24/11/2008 08:45
87.67.18*

Anneke

Hallo Anneke

Hoe gaat het met jou?

Groetjes Willy

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

A
Anneke 22/12/2008 22:54
86.92.231.*
Hoi Willy .Niet echt denderend ,meer last van mijn rug en mijn linkerarm. Mijn hulp was ziek zei ze,achteraf beek dat niet zo te zijn. Maar ik moest dus hier alles alleen doen.Dat gaat wel flink opbreken. Ik ben hondsmoe ik wou dat de feestdagen al voorbij waren.Ik zou wel een week willen slapen. Gelukkig heb ik al een nieuwe hulp gevonden die begint in het nieieuwe jaar.En in het nieuwe jaar eens bespreken wat er aan mijn medicatie gedaan kan worden. Maar goed zover is het nog niet. Hoe is het met jou ?Ik zal eens even kijken of ik wat vind.Liefs Anneke . Ook jij fijne feestdagen en het nieuwe jaar beter he ? Liefs Anneke

A
Adelleke 24/12/2008 11:30
84.192.28.*
Hoi Anneke,
wat vervelend dat je hulp je zo heeft voorgelogen. Als ze geen zin of tijd had om te komen had ze dat ook eerlijk (liefst vooraf) kunnen zeggen hé! Ik kan mij voorstellen dat je wou dat de feestdagen al voorbij waren. Ik zie er zelf ook niet zo erg naar uit. Ik moet nog tal van afspraken maken met allerhande artsen zoals de endocrinoloog voor mijn botontkalking, de schouderchirurg voor een decompressie van mijn rechterschouder, de tandarts en de gynaecoloog. Verder moet ik ook nog langs de sociale dienst van het ziekenfonds voor aanvraag van hulpmiddelen via het vlaams fonds, enz... Het nieuwe jaar zal in ieder geval erg druk beginnen (en waarschijnlijk met in de nabije toekomst een operatie aan mijn schouder. Enfin, wat moet... dat moet hé!
Ik wens je toch wel fijne feestdagen en heel wat hulp om je bij te staan met alle voorbereidingen en regelingen. Ik weet dat ik blij ben dat mijn mannetje mij erg goed bijstaat momenteel.

Groetjes en veel liefs,
Adelleke

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |