Studiereiscommissie

M
Matthijs 28/11/2007 11:28

Flyer

Ik dacht er aan zó de flyer op te sturen naar Dante. Dan heeft hij iig een goed idee hoe (ik denk) dat wij willen dat de flyer eruit ziet, dan kan hij het mooier maken met ook misschien wat kleur en originele Babylon letters, want dat lukt me allemaal niet. Wat vinden jullie ervan?

Klik voor een vergroting

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5]

M
Mieke 28/11/2007 11:40
WOW echt super goed Matthijs!!! Alleen nog ff het Babylon letters in de juiste kleur dan is het helemaal goed!

M
Matthijs 28/11/2007 12:19
Al reactie op Manon over dat de inschrijvingen in de refter zijn... Ik dacht dat het niet echt nodig zou zijn omdat het al in college wordt verteld en dat de inschrijvingen altijd in de refter zijn dat de personen die er niet bij waren dat of aan anderen kunnen vragen of het voor zichzelf kunnen bedenken... off?

M
Mostafa 28/11/2007 13:15
Hey Matthijs,

Ziet er echt goed uit. Ik dnek dat je wel moet zeggen waar inschrijvingen zijn, want je hebt altijd van die mensen die niet weten waar ze moeten zijn!

J
Jelle 28/11/2007 13:52
Mooi ding ja! Ff nog het logo van babylon erbij, en in mooie letters, en dan is het klaar.. Ohja, en ff dus het thema vermelden en dat inschrijvingen in de refter zijn.

M
Mostafa 28/11/2007 14:00
Ik heb het ook al gemaild maar zal het hier ook opzetten:

Wat vinden jullie van: Budapest, Rising Metropole in the heart of Europe!!

M
Mostafa 28/11/2007 14:48
Metropole moet zijn Metropolis

C
Chris 28/11/2007 22:25
Supermooie flyer! Enne.... Voor t thema dacht ik om iets te doen met dat het eigenlijk 2 steden zijn zeg maar... kweet niet precies wat! Kvind die van manon ook wel mooi! maar dan zou ik eerder ' Enlightment' doen (die stond er nog nie bij)

M
Mostafa 28/11/2007 23:28
Mensen, let wel het moet een thema zijn waar we bij het SNUF enzo ook mee aan kunnen komen zetten!

M
Matthijs 29/11/2007 11:47
Ja ik vind t erg lastig om ergens mee te komen... Jouw voorstel Mostafa vond ik toch iets te lang eigenlijk... en het is wel heel erg weinig verhullend zegmaar. Ik vind dat idee van Chris wel wat met iets 'dubbels'.

Double at the Donau ofzo?

M
Matthijs 30/11/2007 16:38
Mensen... het is bijna tijd om te beslissen!
Laat ff je inspiratie op volle toeren draaien en geef feedback op de al eerdere geopperde suggesties!

M
Mostafa 01/12/2007 15:43
Boedapest: Enlightning city in the heart of Europe

(Oost europa wordt altijd als het hart van europa gezien, enlightning refereert aan hetgeen chris zei).

Double at the the Donau zegt nog weinig vind ik. Dan moet het iets zijn van Buda en Pest, double cities in between the Donau

M
Matthijs 01/12/2007 22:20
Maar Mostafa, dat zijn allemaal meer beschrijvingen van de stad... Building bridges, zegt dat wel veel dan?

M
Mostafa 02/12/2007 14:01
Ik weet het ook niet meer.....doe maar wat je het beste lijkt!!!

M
Matthijs 02/12/2007 16:41
Aangezien Hongarije bekend staat om z'n vele sauna's is daar misschien ook iets mee te doen?

M
Matthijs 02/12/2007 16:46
Budapest is a famous spa city, so go "bathing".

The baths are really the last vestige of Turkish culture in Budapest, left over from their occupation of the city. Budapest does not have a large Turkish culture the way a city like Berlin or Munich does: instead the Hungarians have modified and molded this tradition into something of their own.

All baths are built around hot springs, and their central part is one or several thermal pools. They are usually complimented with several steam baths, saunas and massage services.

Tourist mix: after locals, Russians seem to be most frequent in Budapest's baths; Italians and Americans come next (and for many Americans, baths are the main reason for visiting Budapest).

Suggestie: Bathing in Budapest. Misschien kunnen we als vast item in onze planning een bezoek aan n badhuis inplannen... dan betekent t ook nog wat

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12345
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |