HET forum voor de bewoners van Grasland blok G en H
M
Manuela 21/03/2008 17:42
62.195.7*

Alles dan maar kapot !?

Hoi allemaal,

Een aantal weken geleden heb ik Wooninc. gebelt, omdat de knop bij de entree hal kapot was. (van binnen naar buiten) Deze zijn zij komen maken. Nu wil ik vanmorgen naar buiten en wat zie ik.. de hele bel ligt eraf.. Dit kan niet door de deur komen, wind is ook uitgesloten, dus wie is er zo kwaad geweest? En zou diegene ook even Wooninc. willen bellen? Want ik ben het inmiddels kotsbeu dat ik elke keer kan bellen, omdat er een zeikerd rond loopt die alles maar om zeep helpt.

Wees godverdomme eens een keer verantwoordelijk. NEEM je verantwoordelijkheid en laat ander mans spullen eens een keer heel!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

A
adri 22/03/2008 07:48
62.195.135.*
ik had hed gisteren nie gezien zach het van ochtend is nie normaal je zou bijna zeggen dat er gewoon met een vuist in is geslagen geef toe die knop ja is niet de mooiste en de makkelijkste maar om het zo te doen is gewoon van de pot gerukt

met huis aan huis bladen is me ook opgevallen dat de bezorgers van die krantjes ook bezorgen bij mensen die NEE NEE stikker hebben ff naar die krant bellen is makkelijker en meen die krant dan gewoon mee en doe het in je oud papier bak maar LAAT HET VEDOMME NIE LIGGEN!!!

M
Manuela 23/03/2008 17:40
62.195.7*
Hey Adri,

Ik heb geen idee hoe ze het voor elkaar gekregen hebben.. Je moet er wel wat kracht voor gebruiken denk ik.. Vind het gewoon super vervelend dat er hier steeds dingen gemolt worden.. Zul je zien dat dadelijk iedereen moet gaan meebetalen aan de schade; gooien ze de service kosten omhoog..
Daar zitten we allemaal niet op te wachten!

Idd, ook het oud papier kun je makkelijk mee naar binnen nemen. Maar voor sommige is het makkelijker om het op de grond te gooien.. Luiheid noemen ze dat..

E
Ephram 23/03/2008 18:08
82.101.242.*
Ik noem het liever asociaal

M
Manuela 24/03/2008 16:47
62.195.7*
Ook dat ja..

C
Christiaan 25/03/2008 09:56
130.138.227*
Ik heb geen idee wie het gedaan heeft maar ik denk niet dat het met een vuist is gebeurd. Ik denk dat er tegenaan gereden is. De originele knop is er volgens mij ook afgereden. Wat betreft de krantjes, gewoon meenemen en een NEE NEE sticker plaatsen. Als je het plaatje van de brievenbusklep omdraaid heb je al een NEE NEE situatie. In het andere complex, met garage, maken ze het nog bonter. Daar is iemand selectief met het uitzoeken van de karntjes. De kruidvat was kennelijk niet interessant genoeg maar de rest wel. Kleine moeite om de rommel zelf even mee te nemen (dus ieder zijn eigen rommel).

Ik weet niet of er inmiddels al gebeld is naar Wooninc en hoe Wooninc het gaat laten maken? Ik hoop in ieder geval dat er wat degelijkers komt watnt het is blijkbaar nodig..

M
Manuela 25/03/2008 12:34
62.195.7*
Ik heb ook geen idee of er al gebelt is, ik doe het in ieder geval niet meer..

N
nicole 25/03/2008 15:36
62.194.5*
Hey

Zojuist is de deurknop gemaakt tenminste toen ik naar binnen ging waren ze er mee bezig dus ik hoop dat die nu gemaakt is voor dat het zover is dat we niet meer door de voordeur kunnen. Nu maar hopen dat die ook heel blijft.

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |