HET forum voor de bewoners van Grasland blok G en H
N
nicole 12/12/2007 14:40
77.251.100*

de 1ste is al bekeurd

Vandaag woensdag 12 december is de 1ste auto die op de stoep stond al bekeurd.

Ik vind het net goed nu is alles hier af dus zet je auto niet meer op de stoep.

Ben benieuwd hoeveel er nog komen gaan. Dus ben verstandig en zet je auto is het parkeervak en niet op de stoep. Scheelt je weer 50 euro en een hoop ergenissen

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

M
Manuela 13/12/2007 18:35
77.251.95.*
Mooi zo.. Er zijn niet voor niets parkeervakken.. Iemand trouwens enig idee van wie die krabpaal is en dat hout? Dat groen kleed weet ik, van wie dat is. Vind het jammer dat er toch nog mensen zijn die denken dat het voor de deur de stort is..

K
kim 13/12/2007 18:46
77.251.99.*
ja ik zag dat ze bezig waren met bekeuren toen ik aan kwam rijden!

ik vind het ook goed dat ze dat doen!!

wij hebben ook een auto en er is altijd plek!

de stoep is om te lopen!

N
nicole 14/12/2007 11:44
77.251.100*
ik weet denk ik ook wel van wie dat groene kleed dis maar die krabpaal dat weet ik niet. Het is een kleine moeite om dat even naar de stort te brengen.

2 weken terug had ook iemand even de achterbank van zijn auto bij mijn vriendin voor de deur gegooid en hoop houten planken dat is gewoon niet normaal. we wonen hier met zijn alle dus houd rekening met elkaar en ruim je eigen troep netjes op. En die auto die bekeurd is ik hoop dat hij nou eens rekening gaat houden met zijn medebewoners want zijn rij gedrag is ook niet normaal zoals 60 rijden hier en vaak met piepende banden weg te rijden.

R
Roel 14/12/2007 14:14
193.58.41.*
Perfecte actie!

Ik hoef die auto's niet voor mn raam te hebben staan, mooi in de bestemde vakken zetten..

Maar de troep bij de vuilcontainer is weer iets onuitstaanbaars inderdaad.

Neem gvd gewoon de moeite om alles in een vuiniszak te doen of naar de stort te rijden..

M
Mariska 14/12/2007 15:38
77.251.100.*
Zoiezo past dat krabpaaltje makkelijk in een vuilniszak zou ik zeggen!
Kleine moeite om dat even óf weg te brengen naar de stort (dat kan zelfs op de fiets met zo'n klein ding) óf een extra vuilniszak op te offeren...
Ik ben ook wel blij dat ze begonnen zijn met bekeuren, dat werd tijd.. Ben benieuwd of het ook helpt..

N
nicole 15/12/2007 10:31
77.251.100*
ik denk dat ze ook eens in het weekend moeten gaan komen er staan nu 7 auto's op de stoep misschien dat de mensen dan eens gaan beseffen dat het een stoep is als ze een boete van 50 euro krijgen. Maar ja sommige mensen leren het toch nooit

I
Ingrid 15/12/2007 20:05
77.251.99.*
Voor diegene die een bekeuring krijgen, je kan je geld terug krijgen!
Waarom?
Omdat er nergens een bord staat met verboden te parkeren en er staat geen bord met 'alleen parkeren in de parkeervakken'.
Dus zolang er geen plek is zet ik mijn auto op het stuk wat met klinkers betegeld is. (op een stoep lopen nl mensen en ik heb hier nog nooit iemand op zien lopen ook wanneer er geen auto's staan).

Lukt het niet om je geld terug te krijgen via de officier van justitie dan kan het altijd nog via de gemeente, want die hebben een miscalculatie gedaan over het aantal auto's dat in deze wijk zou zijn.

K
kim 16/12/2007 12:50
77.251.99.*
wat maakt het nu uit of er een bord staat of niet! je doet dat gewoon niet dat noem je rekening houden met elkaar!

en ik kom ook op de raarste tijden thuis en er is altijd plek, dus je auto hoef niet op de stoep!!

N
nicole 16/12/2007 12:51
77.251.100*
Beste Ingrid

Ik denk dat het niet gaat lukken geld terug krijgen want het is wel degelijk een stoep.

Als het een parkeervak was stonden er witte strepen op net zoals die vakken aan de zijkant van het complex. Daar is naast de stoep ruimte gemaakt voor parkeervakken. En hier aan de voorkant is dat niet het geval.

Het is duidelijk een stoep. Dus ben zo netjes en zet je auto daar niet neer is wel zo fijn voor de mensen die in een rolstoel zitten.En er hoeft ook helemaal geen bord te staan is een beetje overbodig he dan kan je bij iedere stoep hier een bordje gaan zetten.

Iedereen weet dat het een stoep is dat heeft ook in de brief gestaan die je van de gemeente hebt gehad.

M
Mariska 16/12/2007 16:54
77.251.100.*
Vaak is er genoeg plek om te parkeren. Altijd als ik thuis kom zie ik genoeg plekken vrij. Het probleem is gewoon dat sommige mensen hier te lui zijn om 6 meter verder te lopen.. Oké, je kunt niet je auto altijd recht voor de deur parkeren, maar om de hoek is genoeg plaats...

N
nicole 17/12/2007 13:54
77.251.100*
met die witte strepen bedoel ik die grijze balken die tussen de stenen liggen.

Mensen hou gewoon allemaal rekening met elkaar dat is een kleine moeite.

Die stoep is gemaakt om over te lopen en voor de mensen in een rolstoel en dus niet om je auto te PARKEREN!!!!!!!!

M
Manuela 17/12/2007 19:08
77.251.95.*
De ene dag kom ik om half 15.30uur thuis, de andere om 23.00uur. En weet je wat nou het rare is? Iedereen klaagt dat er nooooit parkeer plaats is.. Hoe kan het dan dat ik altijd mijn auto kwijt kan in een parkeervak..

En dan is het nog niet eens alleen voor mensen fijn, dat ze op de stoep kunnen lopen. Ook vind ik het erg fijn als mijn hond ook gewoon op een veilige plek kan wandelen, zonder dat ik hem elke keer op moet tillen, of aan zijn riem moet trekken omdat er een auto aan komt.

Maar ik snap werkelijk niet, waarom het zo'n probleem is om rekening met elkaar te houden?

M
Manuela 17/12/2007 19:08
77.251.95.*
(Met iedereen bedoel ik degene die NIET in de parkeervakken staan. Dat dat even duidelijk is.)

F
Floris(258) 20/12/2007 19:31
89.220.135.*
Moet dat een stoep voorstellen hier voor het gebouw?

Volgens mij is deze nog bijna nooit bewandeld

Ik zie er nooit iemand op lopen.

Eerder op de straat zelf maargoed. wel een lekkere brede stoep dan in ieder geval

Ik kom ook wel eens thuis en zie dan dat er geen plek is voor het gebouw.

Kun je meestal al zien aan het aantal auto's dat op deze zogehete stoep geparkeerd staat. Aan de zijkant is meestal wel plek maar ook niet altijd

Gelukkig heb ik een parkeerplaatsje beneden onder het complex en kan bijna altijd zo naar beneden rijden. als ze de ingang niet geblokkeerd hebben dan.

Nu is het wel zo dat ik 2 auto's heb en dus iets meer plaats in beslag neem.

Maargoed misschien een idee voor degene die zich ergeren aan het feit dat ze niet altijd de auto voor de deur kunnen zetten. er zijn volgens mij nog parkeerplekken beschikbaar voor het "luttele" bedrag van €57,50 per maand

Groet Floris

P.s wat jammer van die spiegel in de lift zeg (in het complex het verste van de busbaan (ben benieuwd of deze gerepareerd word)

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |