HET forum voor de bewoners van Grasland blok G en H
N
nicole 29/11/2007 10:06
77.251.100.*

politie

Beste Bewoners

Ik wil jullie bij deze waarschuwen.

De politie komt voortaan dagelijks hier controleren qua parkeren vooral rondom de school. Dus zet je auto in de parkeervakken dan riskeer je ook geen boete want die boete kost minstens 50 euro. Ook gaan ze controleren op loslopende honden en de honden poep vooral voor in meerhoven. Die boetes kosten minstens 35 euro en kan oplopen tot 50 euro.Omdat er veel klachten van bewoners zijn binnen gekomen gaan ze er veel op controleren dus hou het in de gaten.

Groetjes Nicole

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

M
Mariska 29/11/2007 13:43
77.251.100.*
Eindelijk.. Ik heb me al tijden geërgerd aan de auto's die recht voor de deur op de stoep parkeren.. Waarschijnlijk gaan wij binnenkort ook een auto aanschaffen, maar ik zie het probleem niet om even een klein stukje te lopen?

N
Nicole 29/11/2007 16:22
77.251.100.*
Hierbij wil ik wel even duidelijk zeggen dat ik niet geklaagd heb erover.

Maar heb van iemand die ik ken die bij politie werkt gehoord dat er gecontroleerd gaat worden op die dingen.

Mij maakt het niet zoveel uit met dat parkeren zolang ze wel ruimte over laten voor de mensen die in een rolstoel zitten.

M
Mariska 29/11/2007 16:31
77.251.100.*
Ik heb ook niet geklaagd ofzo hoor, gewoon me eraan geërgerd en ben 'blij' dat er nu op gecontroleerd wordt.

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |