HET forum voor de bewoners van Grasland blok G en H
J
Janine 17/10/2007 15:08
77.251.97*

Ook ik ben het zat!!!

ik erger mij dood aan het feit dat er hier blijkbaar mensen wonen die het nodig vinden om de poort NIET achter hun kont op slot te doen!!!!

ik erger mij hier al een tijdje aan maar het wordt alleen maar erger, ik ben vandaag op mijn vrije dag 3 keer weggeweest ( met de poort achter mij gesloten! ) en iedere keer dat ik terug kom is de poort open? :<

er is al een keer iets weg gehaald.. is het nu zoveel moeite om die poort te sluiten????

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

J
janine 17/10/2007 15:11
77.251.97*
en dan heb ik het nog niet gehad over het feit dat er hier ook snachts mensen rond lopen die hier niet thuis horen :< sluit gewoon die poort :> [/b]

Q
Quint 17/10/2007 15:11
193.173.24.*
Ik ben het helemaal met je eens

Het is gewoon zwaar irritant dat die poort altijd open is

en dan vreemd vinden dat er een scooter gejat wordt !!!!!

Het kost blijkbaar heel veel moeite om even die sleutel in het slotb te doen en om te draaien

JAMMER IS DAT !!!!!!

E
Ephram 17/10/2007 15:30
194.171.252.*
Poorten zijn inderdaad altijd open. Ik sluit ze iedere keer beide af als ik weg ga [blok verst van busbaan]. Zaterdag deed ik dat ook, maar werd ik voor vanalles uitgescholden door een bewoonster (neem ik aan) die het blijkbaar maar lastig vind steeds haar sleutel te moeten gebruiken.

Maar, waarom is het niet zo gemaakt dat je van buiten altijd een sleutel nodig hebt, en van binnen niet?!

C
Christiaan 17/10/2007 16:00
161.85.127.*
Ephram, jouw voorstel is te manipuleren.. Maar het was mooier geseest als ze ook zo'n electronisch plaatje hadden geplaatst bij de twee achterpoorten, net als bij de hoofdingang. Dat kost natuurlijk weer een hoop geld maar het voorkomt een hoop ongemak. Jammer dat je weerstand ondervond van een medebewoner. Dat is verder geen rede om het niet te doen. Dus concequent blijven zou ik zeggen. Misschien dat we het een keer met Wooninc daarover kunnen hebben in het kader van veiligheid?

M
Manuela 17/10/2007 18:13
77.251.95.*
Zoiezo ga ik morgen naar Fokus bellen om een klacht in te dienen. Ik heb meerdere malen gezien dat de begeleiding de poort niet afsluit. Na hen 3x hierop aan te hebben gesproken, vind ik dat ze dan maar van hogere hand informatie moeten krijgen.

Mensen, doe AUB de poort op slot. Diegene die mijn scooter heeft gestolen weet waar ik woon. Ik voel me niet veilig meer als de poorten open zijn. 's Avonds en 's morgens kijken wij eerst of mijn scooter er nog staat.
Moet er dan echt iets van jullie worden gestolen voordat ie op slot gaat..

M
Marianne 20/10/2007 12:34
77.251.96.*
Inderdaad Manuela, ik heb ook al een aantal keren gezien dat de verzorgers van de personen in de focus woningen het inderdaad teveel moeite vinden om de poort achter hun dicht te doen en heb hun hier ook al eens over aangesproken, dus goed initiatief van jou om hun leiding hier eens over te benaderen.

H
harma 20/10/2007 12:54
77.251.95*
Hoi allemaal

ik heb gemerkt dat de hekken aan eind van de flat die voor je op straat komt slecht of zoals met mijn sleutel niet op slot willen

Zijn er meer mensen met dat probleem

de poorten naar fietsen doe ik altijd opslot

gister toen we van feestje terug kwamen heb ik zelfs om 1 uur beide hekken van gebouw verst van busbaan opslot gedaan doe ik wel vaker maar is wel onbegonnen werk maar blijf het doen

harma

H
hearrogma 11/01/2011 07:59
127.0.*
I'm looking on fellow who designe me a inimitable logo as a replacement for my site. If you are interested please contant me.

Bye

www.swiat-reklamy.205.waw.pl/

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |