Opstelling 15 januari
Danny, Ronnie, Frans, Glenn, René en John
Aangezien er nog niemand die ingedeeld staat, heeft bevestigd dat-ie ook daadwerkelijk komt gooien...wil ik van dit o zo handige forum gebruik maken om te melden dat IK wel zou kunnen! Sta niet ingedeeld, maar ik kom i.i.g. even kijken om herhaling te voorkomen van 8 januari. EN om jullie aan te moedigen natuurlijk!
MOOIE BEGIN VAN HET JAAT HE DRIE MAN OP DE BAAN,WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK KAN EIGENLIJK OP 15 JANUARI GOOIEN MAAR ALS JULLIE AL COMPLEET ZIJN DAN WIL IK LIEVER OP DEZE DAG THUIS BLIJVEN PERSOONLIJKE REDEN......
He Ronnie hopelijk lezen je team maatjes dit maar vraag het me af
Zit te wachten tot de captain weer terug is uit de sneeuw.Kan niet anders dat het erg gezellie word astie het hoort
ik heb afgelopen week tijdens het voetbal een zware voetblessure aan overgehouden... lig al de hele week aan de bank gekluisterd. had niet meer aan het bowlen gedacht....mijn oprechte excuses aan het team.
IK HOOP VAN WEL, HE HE HE
Indien nodig kan Jacqueline spelen.
Laat wel even weten dan....
Ik ben er zeker en Rene, Danielle, Glenn John (als alles heel is) dus compleet Groetjes Frans
Dus Danny en Ronny definitief niet, en Rene, Glenn en John hebben aan jou bevestigd dat ze komen. Klopt dat Frans? Want op het forum zie ik ze niet.
Ik ben er natuurlijk zeker, ondanks dat ik waarschijnlijk niet in scheveningen ben overdag door omstandigheden.
Liesje heeft nl. haar kruisbanden gescheurd en moeten naar het ziekenhuis.
Voor de grappenmakers onder ons, je kruisbanden zitten in je knieen.
Dus spelen we volgens mij met Danny, Danielle, René, Frans, Glenn en John.
Ik zal Danny even sms'en of ze komt.
Groetjes, John
Danny voelde zich Zaterdag niet zo lekker,dus ik denk dat ze niet speelt als het niet nodig is
Klopt, Danny is maandag niet aanwezig
Danielle, Glenn, Frans, René en John.
Jacqueline weet dat ze welkom is, maar we zijn dan wel met zes.
Weet je wat ik neem haar gewoon mee