9 november
ik kan
ik ook
Riet komt ook, dus we hebben er al vijf!! Girrrrrls powerrrrrr!!!!
meiden gaan met die banaan lekker knallen op die baan groetjes danny
Ik heb een late dienst,kan er dus niet bij zijn. Maar ik zag al dat het ook niet nodig is..
Net gehoord dat mijn tante is overleden. Gezien het leeftijdsverschil van 18 jaar met mijn moeder, was het meer een moeder voor mijn moeder en daardoor meer een oma voor mij. Ik wacht even af hoe het met mijn moeder is morgen. Weet ook niet of ik woensdag mee kan naar Schiedam, e.e.a. afhankelijk van begrafenis maar schat in dat dit niet woensdag is.
Bovenstaande gepost door Lisa!
Jeetje Lisa, wat rot. Betekent dit dat je maandag niet komt bowlen?
Hoi, ja sorry, die kans zit er in. E.e.a. speelt zich af in Maassluis en weet niet of mijn moeder nog afscheid gaat nemen e.d. Heeft geen auto dus in dat geval ga ik met haar mee. Anders ben ik er gewoon. Ik ga er zo naar toe, dus dan weet ik meer en laat ik het asap weten.
Sterkte Lisa de komende dagen !
Voor Daantje: Heb je er al 5 vanaaf, anders wil ik mezelf wel weer opofferen hoor.
Kom gewoon tenzij Arjan zegt, ik kan het niet laten en wil zoooooo graag bowlen. Vind het zonde om als 6e persoon te komen dan ga ik liever even relaxen. Dus zonder tegenbericht meld ik mij om 20.00 uur.
Beste Lisa, geniet dan nog maar ff van een rusitg avondje en gooi ik vanaaf wel voor je. Hopelijk tot snel op de bowlingbaan.
xxx
Ja volgende week ben ik ook aangemeld. Wel eerlijk zeggen hoor, kom gerust maar vind het zonde om met teveel man op de baan te staan. Omdat je schrijft over weer opofferen, dat is nergens voor nodig of was het grappig bedoeld. Ben er wel heel blij mee hoor, ff tijd voor mezelf, alles op een rijtje zetten. xx
Beste Lisa, geniet dan nog maar ff van een rusitg avondje en gooi ik vanaaf wel voor je. Hopelijk tot snel op de bowlingbaan.
xxx