Fc Sint Elooi Lourdes Forum

K
Ken Kesteleyn 22/09/2009 13:46

Opkomst wedstrijden ...

Sportvrienden,

Het moet me toch even van het hart en er zijn nog spelers die deze mening delen maar die het misschien niet durven openbaren.

Er is veel onbegrip binnen de spelersgroep doordat er steeds een magere opkomst is voor de reeds afgelopen wedstrijden. Dit zorgt voor een negatieve domper ... gelukkige hebben we steeds een schitterende prestatie neergezet tegen alle verwachtingen in. Persoonlijk (en ik niet alleen!!!) ben ik van mening als je u engageert om bij SEL te spelen dat je hiervoor het nodige dient te doen om zoveel mogelijk wedstrijden mee te spelen. En de diverse redenen die worden aangehaald waardoor dat deze personen niet kunnen spelen zijn soms om te ... :

- Sorry, ik moet een nieuwe GSM halen!!! Tja ... en dat kan niet voor of na de wedstrijd ... wetende dat je dan net 1 speler mist om met elf te zijn is REDELIJK frustrerend ... sorry WG!!!

- ...

Personen die moeten werken of dergelijke daar is nu eenmaal niets aan te veranderen want daar hoor ik nu ook eenmaal bij.

Ik hoop dat deze boodschap duidelijk is voor iedereen en dat deze de nodige gevolgen zal krijgen.

Jullie weten dat ik steeds rechtuit ben en dat ik mijn mening steeds zeg en in de groep gooi!!!

Sportieve groeten,

Ken

PS : Thx aan Sacce en aan Johan om steeds onze Joker te zijn en de nodige meerwaarde te geven.

PS : Yusuf, thx voor uw positieve inbreng afgelopen zaterdag en voor de extra speler(s)

PS : Thx aan de inzet van alle jongens van afgelopen zaterdag!!!

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Y
Yusuf 23/09/2009 00:40
Graag gedaan Ken,ik vind dat ge echt goed bezig zijd met St.-Elooi Lourdes

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |