FORUM kanweljanken
kanweljanken
A
an 13/05/2008 18:22
82.217.67.*

uit eten

dat gaan wij doen ma riep ik vanmiddag in de tuin.

ik heb een hekel aan koken en mijn man is er niet die kookt als hij niet hoeft te werken, dus wij gaan lekker weg op een terrasje eten

om 6 uur stapten wij in de morris minor mijn moeder trots op de bestuurders plaats, het stuur zit aan de verkeerde kant

zo crossen wij naar schagen, wij ploffen om 6 uur 15 op het eerste terrasje neer en na een minuut of 10 komt er een meisje vragen wat wij willen.

nou koffie en het moederdag menu, ossenhaas met sla en patat.

alles wordt keurig in zo'n heel klein zakcomputeretje gezet.

mijn moeder en ik hebben het er over hoe makkelijk dat is de bestelling gaat meteen naar de keuken sneller kan het niet.

na een half uur komt het meisje vragen of wij nog wat willen drinken nee zeg ik maar wel eten, daar zei zij niets over en liep door.

na een tijdje komt er een ander meisje naar ons toe en zij zegt er is een probleempje met de computer dus duurt het even wat langer, oké dat is niet zo erg (als je maar opschiet ik heb honger).

na een half uur word ik wel een beetje ongeduldig en zwaai naar het meisje die mij vervolgens niet ziet

ik zwaai naar de andere en die komt wel, ik vraag aan haar of zij mij kan vertellen hoe lang het nog gaat duren.

ik ga het meteen vragen zij komt terug met twee bakken koffie van de zaak (netjes toch).

ze is nog niet weg of het andere meisje komt met de ossenhaas (inmiddels is het 7.45 uur).

ik kijk op het bord en ik zie dat de sauce helemaal uitgedroogd is en het eten steen koud, dat staat al een half uurtje of zo.

ik spring met een rode kop van kwaadheid op en zoek de meisjes van de bediening

een loopt er binnen ik vraag of zij even wil komen als ik buiten sta zie ik die andere lopen ik tik haar op haar schouder en ik vraag haar het zelfde.

zij komen meteen stel je voor een rel op het terras .

ik vertel wat er aan de hand is en nadat er een flinke klauw in mijn bord was gestoken, krijg ik meteen gelijk (jammer ik had wel zin in een terras rel :>

de koffie hebben wij niet betaald wij zijn met opgeheven hoofd naar de overkant gelopen naar de febo en hebben een patatje met een hamburger genomen die waren klaar in zes minuten en de kosten zes euro

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

A
an 13/05/2008 18:24
82.217.67.*
dit heb ik vanmiddag naar ze toe gestuurd.

Geachte mijnheer of mevrouw.

Zondag, moederdag dus heb ik mijn moeder uitgenodigd voor het moederdag menu in de xxxxxx.
Jammer genoeg is dit niet zo gezellig verlopen als wij hadden gehoopt!!

Wij gingen meteen op het terras zitten en na 10 minuten kwam er een aardig meisje vragen wat wij wilden drinken en eten.
Het moederdag menu plus een kop koffie, de koffie kwam snel.
Het eten was na een half uurtje nog niet klaar, er kwam iemand vertellen dat het wat langer ging duren er was wat mis met de computer ! !
Oke dacht ik dat kan een keer gebeuren, maar na nog een half uur te hebben gewacht vroeg ik aan de bediening hoe het met het eten zat. Ja de computer dat heb ik al gezegd, was het andwoord.
Tien minuten later kwam het meisje een kopje koffie brengen, voor het lange wachten ik moet nog wel even vragen hoe lang het nog gaat duren met het eten zei zij er bij.
Inmiddels zaten wij dus al ruim een uur op ons eten te wachten en kregen behoorlijk veel trek en werd het steeds minder gezellig.
Gelukkig na een paar minuten kwam het eten het was in middels 19.45 uur en wij zaten er al om pak weg 18.30 .
Wat zag dat eten er smerig uit het heeft zeker een half uur ergens gestaan alles was verdroogt en koud, met de patat het zelfde verhaal.
Ik heb meteen de bediening gevraagd of zij er even naar wilde kijken, er werd een hand in het bord gestoken en zij moest bekennen dat het eten koud was.
Ook de tweede persoon die erbij kwam moest toegeven dat het eten koud was. Mijn vraag was vervolgens en wat gaan we hier nu aan doen. Het antwoord wat ik kreeg was kort en krachtig nou mevr. u hoeft de koffie niet te betalen!!!!!

Wij zijn uiteindelijk naar de overkant gelopen "de febo dus" en hebben daar een hamburger genomen .

Ik vind het jammer, dat het op deze slechte manier is afgehandeld.
Ik denk dat ons op zijn minst een verse maaltijd aangeboden had kunnen worden. Ik moest mij verhaal even kwijt en hoop zoiets dan ook niet meer mee te maken ook niet bij evt andere klanten want dat is gewoon heel vervelend en zet een nare stempel op je gezellige moederdag uitje!!!!!

vriendelijke groet

A
an 13/05/2008 18:25
82.217.67.*
dat voelt heel goed

T
Tekkie 14/05/2008 10:59
81.71.222.*
ben benieuwd laat je het even weten als je een vijf gangen dinee aangeboden krijgt ?

A
an 14/05/2008 18:05
82.217.67.*
voorlopig heb ik nog niets gehoord

T
Tekkie 14/05/2008 21:17
81.71.222.*
en als je met 50 man mag komen dan mag ik mee he ?

A
an 15/05/2008 11:56
82.217.67.*
tuurlijk

maar ik heb nog niets gehoord, zeker iets mis met hun computer hahahaha

A
an 15/05/2008 22:51
82.217.67.*
nou we kunnen aan de bak hoor, even kijken pak weg 50 man moet lukken.
ik kreeg een mailtje van de zaak pfffffffffff.

Geachte mevrouw,

Allereerst mijn excuses voor de late reactie,maar ik ben net terug van vakantie.

Het spijt ons ontzettend dat het zo gelopen is,hiervoor onze welgemeende excuses ,wij danken u voor uw reactie zodat wij dit kunnen doorspreken met al onze medewerkers zodat dit niet nogmaals zal gebeuren .

Met vriendelijke groeten,

Dhr.A.Zitopdecenten

ik hen nou nooit eens zoiets van mevr. kom terug en neem je hele fam. mee voor een heerlijke maaltijd

A
an 15/05/2008 22:52
82.217.67.*
heb

I
indy 16/05/2008 11:39
84.83.14.*
jammer

T
Tekkie 16/05/2008 13:01
81.71.222.*
jammer zeg..had indy ook mooi meegekund

A
an 16/05/2008 18:34
82.217.67.*

I
indy 17/05/2008 18:11
84.83.14.*
ik ben dol op lekker eten

A
an 19/05/2008 13:29
82.217.67.*
tja iedereen had meegekund volgende keer als ik weer uiteten ga pak ik het anders aan.

T
Tekkie 19/05/2008 21:52
81.71.222.*

jaaa dat etentje zie ik er nog weleens van komen !

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |