ik heb een hekel aan koken en mijn man is er niet die kookt als hij niet hoeft te werken, dus wij gaan lekker weg op een terrasje eten
om 6 uur stapten wij in de morris minor mijn moeder trots op de bestuurders plaats, het stuur zit aan de verkeerde kant
zo crossen wij naar schagen, wij ploffen om 6 uur 15 op het eerste terrasje neer en na een minuut of 10 komt er een meisje vragen wat wij willen.
nou koffie en het moederdag menu, ossenhaas met sla en patat.
alles wordt keurig in zo'n heel klein zakcomputeretje gezet.
mijn moeder en ik hebben het er over hoe makkelijk dat is de bestelling gaat meteen naar de keuken sneller kan het niet.
na een half uur komt het meisje vragen of wij nog wat willen drinken nee zeg ik maar wel eten, daar zei zij niets over en liep door.
na een tijdje komt er een ander meisje naar ons toe en zij zegt er is een probleempje met de computer dus duurt het even wat langer, oké dat is niet zo erg (als je maar opschiet ik heb honger).
na een half uur word ik wel een beetje ongeduldig en zwaai naar het meisje die mij vervolgens niet ziet
ik zwaai naar de andere en die komt wel, ik vraag aan haar of zij mij kan vertellen hoe lang het nog gaat duren.
ik ga het meteen vragen zij komt terug met twee bakken koffie van de zaak (netjes toch).
ze is nog niet weg of het andere meisje komt met de ossenhaas (inmiddels is het 7.45 uur).
ik kijk op het bord en ik zie dat de sauce helemaal uitgedroogd is en het eten steen koud, dat staat al een half uurtje of zo.
ik spring met een rode kop van kwaadheid op en zoek de meisjes van de bediening
een loopt er binnen ik vraag of zij even wil komen als ik buiten sta zie ik die andere lopen ik tik haar op haar schouder en ik vraag haar het zelfde.
zij komen meteen stel je voor een rel op het terras .
ik vertel wat er aan de hand is en nadat er een flinke klauw in mijn bord was gestoken, krijg ik meteen gelijk (jammer ik had wel zin in een terras rel
:> de koffie hebben wij niet betaald wij zijn met opgeheven hoofd naar de overkant gelopen naar de febo en hebben een patatje met een hamburger genomen die waren klaar in zes minuten en de kosten zes euro

laat je het even weten als je een vijf gangen dinee aangeboden krijgt ?
jammer zeg..had indy ook mooi meegekund