ik stap in mijn auto en die verteld mij dat er iets niet in orde is, er blijft een lampje branden.
ik denk dat het een lampje is die verteld dat het water op is maar ik weet het niet helemaal zeker en ik heb geen antivries
dat staat in de auto van mijn man en die is al lang weg.dus met de morrisminor naar mijn werk, daar zit alleen geen benzine in dus eerst tanken.
ik kom te laat maar daar kan ik verder ook niets meer aan doen.
weer thuis zet ik de afwasmachine aan die begint meteen te draaien, voor even dan hé.
er staat c2 in zijn digitale venstertje die mij moet vertellen dat er iets mis is.
c2 klinkt bekent wat was dat ook al weer, het wil mij niet te binnen schieten en ik heb ook geen zin om te gaan zoeken naar de gebruiksaanwijzing.
dus de afwasm. staat al de hele middag aan, elke keer zet ik hem even uit en dan weer aan dan doet hij het even om vervolgens de melding te geven van c2.
tussen het aanzetten van de afwasm. ben ik nog even boodschappen gaan doen.
de buurvrouw is morgen jarig dus moest ik wat voor haar kopen.
ik loop ook even naar de action voor antivries, ik koop die zooi altijd en als ik het nodig heb is het net op nu ben ik ze een stap voor

meteen neem ik vier flessen mee dan kunnen ze ook niet zeggen dat ik te weinig heb gehaald. :>
wat een rotige tassie's zijn het toch ik kom natuurlijk iemand tegen die een praatje wil maken en ik sta met die vlessen in dat rottige tassie het snijd in mijn handen.
tegen die tijd dat ik twee vingers kwijt ben
kan ik door lopen naar mijn auto.thuis aangekomen kijk in nog even naar de afwasm. je dat dacht ik wel........ die staat rustig op c2
het is echt weer maandag.

nooit zie je ze als je ze nodig hebt. ze grist mijn tassie uit mijn handen, nee niet die met die flessen :>
als je een Favorit hebt is je pomp naar zijn grootje .....