FORUM kanweljanken
kanweljanken
C
Connie 11/02/2012 11:56
83.82.170.*

Opgevoerd

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

H
Hennie 11/02/2012 18:09
82.75.157.*

A
An 12/02/2012 11:36
217.121.219.*
Dat is wat voor mij, voor naar de adi hahahahahahahaha

T
Tess 14/02/2012 23:12
84.107.245*
zo scheuren ze over het winkelcentrum grrrr.... :_)

S
Sandra 15/02/2012 08:49
87.210.19*
Niet iedereen beschikt over stuurmans(vrouw)kunsten, heb wel eens in de winkel gehad dat er iemand vol op mijn enkel reed, zag even sterretjes

C
Connie 15/02/2012 12:00
83.82.170.*
Ja...sommige kijken niet op of om

Er had er laatst eentje les en die scheurde zo van haar voordeur de bosjes in

A
An 15/02/2012 17:13
217.121.219.*
Heel eerlijk gezegt ben ik ooit eens met zo'n ding heel hard tegen mijn eigen schutting aan gereden, echt waar.
Mijn zoon die was toen een jaar of 5/6 had zo'n ding gekregen een beetje stuk maar meestal werkte dat ding.
Dus Sjaak kromste op het sportveld rond en had er heel veel lol mee.
Op een dag toen niemand keek dacht ik ik ga er even een rondje mee, zouden jullie ook doen toch?
Dus ik rij dat ding door het dorp en dat ging goed toen moest ik nog even een smalle steeg door om hem in de achter tuin te kunnen zetten en daar ging het mis inplaats dat ik op de rem druk geef ik gas........op twee wielen stoof ik recht op mijn schutting af en hoe harder ik remde hoe sneller ik ging

Heel logie's die dingen werken verkeerd, wat bij een fiets de handrem is is bij de meeste van deze boosters de gas hendel dus je knijpt de hendel in en je geeft gas dat kan niet anders dan mis gaan.
Nederlanders die fietsen veel en je knijpt de rem in om te stoppen, dat is zo van zelf sprekend.

En ik kan het weten want ik weet hoe hard een schutting is hahahahahaha

C
Connie 15/02/2012 22:42
83.82.170.*
kunnen zetten en daar ging het mis inplaats dat ik op de rem druk geef ik gas........op twee wielen stoof ik recht op mijn schutting af en hoe harder ik remde hoe sneller ik ging

Ik lig hier onder mijn tafel.

Wanneer brenda nachtdienst had op haar werk ,jatte ze wel eens een scootmobiel van een inwonende ,om van etage 1 naar etage 8 te gaan en ook nog de lift in.

samen met een collega achterop en scheuren door die gangen

Totdat een collega had geklikt(ja,dat doen ze op die leeftijd) was het afgelopen

A
an 16/02/2012 16:09
217.121.219.*
lullig, ze hadden net zo'n lol.....

sjaak heeft er heel lang lol mee gehad ondanks dat er mensen waren die het heel raar vonden dat hij er in croste.

mijn vriendin kwam een keer bij haar fysiotherapeut en om een praatje te hebben tijdens de behandeling zij hij tegen haar....
wat ik van de week nou weer mee maak, rij ik door een dorpje vlak bij jou in de buurt zie ik een jochie in een schootmobiel rijden en dat kind krijgt pech met die kar ik zoek een plek om mijn auto neer te zetten zodat ik hem kan helpen zie ik dat jochie uitstappen en een schop tegen dat karretje aan geven stapt weer in en scheurt weg.......o zei mijn vriendin, dat was sjaak hahahahahahaha

A
an 16/02/2012 16:12
217.121.219.*
o voor de mee lezers die het ook heel erg vinden dat er een kind in zo'n karretje rijd, wij hebben het karretje aan een ander jochie gegeven die echt niet kan lopen en met deze kar wel lekker op het land kan crossen tussen de koeien door zonder dat zijn goede schoormobiel er aan gaat.....dus even goed een goede daad gedaan

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |