FORUM kanweljanken
kanweljanken
A
An 13/10/2011 21:54
217.121.219.*

Oplichter

Dat was ik heel even, ik moest er even over na denken of ik wel zou vertellen maar alla doe het toch.

Camperen in valkenburg dat hebben wij twee weken geleden met de kampeerauto gedaan voor een paar dagen.

Altijd geef ik eerlijk op hoeveel honden ik bij mij heb echt waar.

Altijd krijg ik het idee dat niemand weet hoeveel honden je mee hebt ze zien je niet eens als je over de camping loopt.

Dus deze keer dacht ik bekijk het maar ik geef er een op, ik heb ook een camping kaart en daar zit een hond bij in.

Ik sta dus aan de balie en de dame er achter vraagt heeft u honden mee en ik zeg met een stalen gezicht ja een.

O die is gratis zegt zij, mooi dacht ik.

Ik heb een mooie plek voor u, o ja zeg , ja hier voor de deur.

Ships dacht ik dat gaat niet goed, hoe kom ik er ongezien van de camping met twee teckels aan de riem een onder mijn t shirt gaat niet dat zien ze hahahahaha

zo zegt zij ik loop even met u mee om de stroom aan te sluiten, oei oei dat gaat helemaal mis, Leo gooit natuurlijk de deur open en er springen meteen twee teckels naar buiten ik zie het gebeuren,

ik kan ook niet liegen hè.

Dus ik sta naast die dame terwijl Leo de kampeer auto op zijn plek wurmt en ik lees nog even de papieren door die ik van haar heb gekregen.

O zeg ik er is een foutje gemaakt ik heb twee honden hoor er is er een gratis en een moet ik betalen.....

O zegt de dame van de camping .....wat bent u eerlijk de meeste mensen zouden dat niet

vertellen.......ze moest eens weten, en nooit echt nooit meer lieg ik over een teckel

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

C
Connie 16/10/2011 08:24
83.82.170.*

Je had ook sjonny in een tassie langs de receptie kunnen dragen.

A
An 16/10/2011 17:39
217.121.219.*
Hahahahaha en dan ziet hij door de gaatjes een andere hond nou dan val ik helemaal door de mand

H
Hennie 16/10/2011 17:51
82.75.157.*
En dan staat Sjonnie op de grond!!

A
An 16/10/2011 23:05
217.121.219.*
Eb ik ben de l.. Hahahahahahahahah

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |