FORUM kanweljanken
kanweljanken
A
an 14/12/2009 14:22
82.217.67.*

brugge

mooie stad maar niet met de kerst.

heel vroeg opgestaan om om half zeven te vertrekken naar Brugge voor de kerst markt.

de bus kwam op tijd en wij reden eerst naar beverwijk om daar over te stappen is een bus die naar Brugge ging.

in beverwijk was het zo koud dat mijn vingers er al bijna af vroren ( en die heb ik echt nodig om kerst ballen te kopen )

onze bus kwam als laatste dus verkleumt stapten wij in.

er was denk ik iets met de verwarming aan de hand, erg warm werd het niet in de bus en leo die bij het raam zat kreeg aldoor een druppel condens op zijn koppie. :>

drie uur later werden wij afgezet in Brugge midden op een plein met een hele grote gewone markt dat was de bedoeling niet.

vragen aan mensen met tassie's waar de kerst markt was en iedereen wees een andere kant op

lopen en zoeken dan maar, na een paar straatjes zagen wij een soort schuurtjes zonder voorkant...... ha de kerst markt

heel nieuwschierig liepen wij erheen en wat verkopen ze in die schuurtjes !!!!!!

mutsen en dassen en handschoenen en ondergoed en nog veel meer zooi die je op elke markt kan kopen

gluhwein dat hebben ze ook mijn man had snel drie glazen naar binnen gewerkt kon hij weer warm worden

lopend door het mooie stadje ( waar je niets van kon zien omdat het er heeeeeel erg druk was )kregen wij honger dus even een fout broodje met braadworst kopen.....nou even, er stond een hele lange rij en wij mijn dochter en ik sluiten keurig achter aan.

na een tijdje komt er een hele grote man tussen ons in staan, mijn dochter is 1.60 dus dat stak wel af.

maar zij liet zich niet opzij schuiven door hem en na een tijdje waren wij aan de beurt.

drie braadworsten riep zij naar de belgische dame/ heer. ( ik kon niet zien wat het was )

wat denk je dat die zegt.....stonden jullie wel in de rij? volgens mij niet, volgens mij komen jullie net aanlopen.

wat .....ja ga maar weer achteraan staan zei "het".

en het vraagt dat aan die enorme lange man en die zegt nee ze komen net aanlopen. zou je dat varken niet even een klapje geven

ik vraag aan de andere mensen of zij ons in de rij hebben zien staan en die doen net als of hun neus bloed.

mijn dochter laat het worstje niet van haar kadetje eten en roep driebroodjes braadworst en wij krijgen het onder protest. aardige mensen die belgen.

en nog geen kerstbal gezien hé.

wel de bierbrouwer gevonden van het merk brugse zot, gelukkig hadden wij een tas met wieltjes mee. ( zo'n onding )

ook nog even een kilo bonbons in het karretje gedaan, voor mij en mij alleen hahahahahahaha ( nee hoor)

nog even een winkel in waar leo weer werd uitgezet vanwege dat rot karretje :> waren wij Brugge alweer helemaal zat.

op een bankje met warme chocolademelk op de bus gewacht om weer lekker naar huis te gaan./

de bus kwam op tijd en in de bus kregen wij te horen dat er werd geschoven met mensen omdat er een bus was uitgevallen vanwege pech.

in beverwijk weer overgestapt in een vreemde bus die nog even een nootstop maakte op de snelweg en de chauffeur die twee keer uitstapte niet de moeite nam om te vertellen waarvoor. waren wij heel blij dat wij weer thuis waren.

gisteren even boodschappen gedaan in callantsoog.......daar was ook een kerstmarkje in dickensstijl

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

J
Julia 14/12/2009 14:38
84.81.241.*
Ik lig weer in een deuk An. Jij beleeft nog eens wat.

A
anske 14/12/2009 14:53
217.123.128.*

R
Ria 14/12/2009 16:14
80.61.34*
nou Brugge is het dus niet in deze tijd.En als ze zo onvriendelijk zijn ga ik er mooi niet heen

C
conniemex 14/12/2009 16:57
94.209.7.*
leo weer werd uitgezet vanwege dat rot karretje
en ging hij ook niet.

Wat een afknapper dan,zo een eind rijden voor naks.

C
conniemex 14/12/2009 16:57
94.209.7.*
niet =nog

F
Fox 15/12/2009 10:21
82.169.124.*

R
Ria 20/12/2009 16:22
83.180.24.*
Wat een verhaal weer

Snelle reactie als