meteen bij de deur staan rieten wasmanden die ik wel leuk vindt.
ik bekijk ze en zoek naar de prijs 3.95 euro
..... da kan nie dacht ik meteen.maar het stond er echt.
ik kijk nog verder en zie nog een grotere wasmand staan met het prijsje van 4.95 euro... da kan nie dacht ik weer.
op de muur hangen ook prijskaartjes en die zeggen toch echt dat het waar is.
nou dat komt mooi uit ik heb er eentje nodig dus ik neem de duurste en sleep hem de hele winkel door :>
bij de kassa let ik heel scherp op en ja hoor bij de wasmand is het prijsje heel anders 11.95 euro
ik zeg dat klopt niet er staat een hele andere prijs op de mand.
tja zegt de kassa mevrouw op het streepjescode ding staat 11.95 euro.
ja dat kan wel zo wezen maar die kan ik niet lezen :>
ik haal de bedrijfsleidster er bij ga daar maar mee in discussie zeg de kassa mevrouw.
en dan moet ik zeker bang worden of zo hahahahahahaha
driftig komt de baas aan lopen en ik vertel haar hoe het zit, zij loopt meteen naar de andere manden en pluk daar de prijsjes van af. ze vergeet de prijsjes die op de muur staan, maar dat is mijn probleem niet
ze begint te schreeuwen dat ze toch echt 11.95 euro kosten, tja dat kan ik niet weten.
ergens achter in de hele lange rij begint mijn buuf en schoondochter ook te roepen dat dat niet duidelijk is met al die prijsjes.
en dat er nergens 11.95 euro staat.
ze geeft het op en ik kan de wasmand mee nemen voor 4.95 euro
zo das mooi.
ik sta nog even op de buuf en mijn schoondochter te wachten als er een dame binnen komt en die grijpt meteen de andere wasmanden kijkt naar de prijs op de muur en zegt tegen mij ( omdat ik er ook een in mijn handen heb ) dat is toch geen geld hé.
nou zeg ik ik denk niet dat je ze voor die prijs mee krijgt, de prijs klopt niet.
de buuf en mijn schoondochter zijn klaar en ik verlaat de winkel.
of die andere dame ook zo de winkel verlaat......daar heb ik niet op gewacht