FORUM kanweljanken
kanweljanken
A
an 06/01/2009 22:13
82.217.67.*

een an dag

wat een lange dag zeg

na dat ik de boel had gedaan en naar de winkels was geweest was het nog maar 12 uur

dat is mooi ik moet nog een heleboel foto's maken en bewerken voor de kursus.

tijd zat, de hele middag toch?

ik zet het statief neer en ik ben aan het prutsen met het fototoestel en ik zie allemaal getalletjes op in het scherm.

god weet wat ik aan het doen ben, ik weet het namelijk niet

is de batterij leeg, niets aan de hand ik heb er nog een.

hup gauw die batterij er in en verder maar weer, oeps vergeten het toestel uit te zetten met het verwisselen, nou daar moet hij toch tegen kunnen. :> alle foto's helemaal die ik daarna neem zijn zwart niets meer op te zien, net nog wel met die andere batterij.

ik snap er niets van.

ik druk op de paniek knop om hem te resetten, niets helpt.

alles blijft zwart alleen de zon kon je zien als een flauw lampje.

heb ik dat

mijn bel gaat, de buurvrouw komt een bakkie doen.

ik vertel haar wat er is gebeurd en zij zegt zet de foto's op de computer misschien zie je ze daar wel, ook niet.

nou lekker dan, morgen naar de kursus en zondag hebben wij een foto ochtend.

wij gaan dan ergens naar toe om foto's te nemen samen met iemand die wel weet wat hij doet :> (ik hoop ergens in een warm land )

hup de camera in zijn tassie en naar een foto winkel in schagen daar werk mijn andere buurvrouw en ik prop haar dat toestel in haar handen.

ik weet niet wat er gebeurd is maar alle foto's zijn zwart( ik vertel haar maar niets van de batterij dat is zo stom hé )

zij knipt er een paar en zie, ook zwart.

zij kijkt op het schermpje en zij zegt, ik zie het al er staat een knopje verkeerd hahahaha je kan als de foto te licht wordt snel op een knopje drukken en dan wordt de foto een stap donkerder jij hebt drie keer op dat knopje gedrukt da's heeeeel donker.

met een rood hoofd zeg ik tegen haar, maar goed dat ik een kursus volg

ik wist niet eens dat dat knopje bestond, zo leer je nog eens wat op je vrije dag :>

o ja de buurvrouw die op de koffie kwam heb ik gebeld toen ik weer thuis was en als nog een bakkie gegeven

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

C
connie 07/01/2009 10:46
83.82.160.*
er zitten mij teveel knoppies op al die camera's .

Denk je dat je het allemaal kunt onthouden.

Brenda heeft ook zo'n toestel en dan sta ik op strand met mijn dikke vingers weer ergens op te drukken en dan slaat ie op tilt

Dan roep ik een paar woorden en duw hem zijn tassie in

T
Tekkie 07/01/2009 12:31
85.150.105*
Hopelijk als je pad gaat met de cursus weet je wel welk knopje je wel en niet moet gebruiken !

A
an 07/01/2009 12:38
82.217.67.*
nou dat gaat niet lukken voor zondag,

op deze camera zitten ook te veel mogelijkheden, ik had met een makkelijker toestel moeten beginnen.
maar achter af kijk je een koe in zijn jeweetwel

het gaat wel een keer lukken (hoop ik ):>

H
Henny 07/01/2009 21:02
82.169.124.*
Nou An ik hoop dat het prachtige ijs foto's worden en dat je niet met een leeg toestel terug komt!!

A
an 08/01/2009 10:08
82.217.67.*
ik denk dat terug komen met een leeg toestel het makkelijkste is hahahahahahaha

A
an 09/01/2009 12:38
82.217.67.*
het is het EV knopje, natuurlijk hebben wij toevallig woensdag avond dat knopje behandeld op de cursus.
ik heb maar niet verteld dat ik dat knopje al heb gevonden, staat zo wijs hé

I
indy 14/01/2009 23:34
84.83.14.*
stond jij en=ven voor joker en ik had het op cursus wel verteld hoor

A
an 15/01/2009 00:23
82.217.67.*
hahahahahahaha mooi niet

C
connie 15/01/2009 09:31
94.209.3.*
EV knopje,

A
an 15/01/2009 13:40
82.217.67.*
tja ev knopje, je zal er maar last van hebben.

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |