FORUM kanweljanken
kanweljanken
A
an 10/11/2008 20:29
82.217.67.*

ik was er niet eens bij

mijn zoon heeft de sleutel van zijn huis vrijdag gekregen.

vanavond zijn ze begonnen met de verbouwing.

ze moeten veel in de avond doen omdat iedereen werkt.

om half acht kwam de buurvrouw van twee deuren verder vragen of ze konden ophouden met timmeren, de kinderen kunnen niet slapen :<

oei wat nu, ze hebben wilde plannen en dit gaat nog wel even duren.

twee tellen later gaat om de onverklaarbare reden de grijze kliko door het raam (niet door de buurvrouw hoor ) maar dit deden de mannen zelf.

hoe? ik weet het niet maar het raam is er helemaal uit.

ze zijn nu druk aan het timmeren om dat gat water en vooral wind dicht te krijgen, het stormt hier aan de kust.

dit kan nog leuk worden als ik kom helpen

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

A
an 10/11/2008 20:34
82.217.67.*
heel vroeger had ik ook zo'n buurvrouw.
elke keer kwam zij aan de deur, kunnen de kinderen niet ophouden met knikkeren in de kamer, kan de muziek wat zachter.
kunnen jullie iets stiller zijn?
wil je niet van die harde scheten laten hahahahahaha
10 jaar ben ik aardig tegen haar geweest 10 jaar hoe heb ik dat vol gehouden nooit was het goed.
tot op een goede dag zij weer kwam klagen en ik heb neeeeeee gezegt. de muziek blijft aan (kinderen voor kinderen)midden op de dag, je kan mij wat.
ze heeft nooit meer tegen mij gesproken, heeeeerlijk was dat.
ik kon doen wat ik wou, kwaad was ze toch al

A
an 10/11/2008 20:37
82.217.67.*
o ja de badkamer moet gedaan, nieuwe keuken, het plafon moet er uit, een nieuwe vloer moet er in.
plus alles wat ze nog meer tegen komen.

T
Tekkie 11/11/2008 14:21
85.150.105*
Je bent dus nog ff druk an !

Wat kunnen mensen toch zeuren he..als het nu 22.00 was ofzo ,toen martijn een jaar of 3 was gingen ze hier aan de overkant de boel opnieuw bestraten..Zo,n aanstamper wilde ze aanzetten en die maken behoorlijke herrie maar de overbuuf kwam eerst vragen of het nog wel kon..ze waren uitgelopen met de klus en het was ondertussen bijna 20.00 ,maar ze hadden dat ding alleen die dag gehuurd en of het toch nog ff mocht...ik heb haar gezegd dat het netjes van haar was om te vragen maar dat ze dat in de toekomst niet meer hoefde en dat ik het flauwekul vond..ga je gang toch

Martijn is en was een slechte slaper,dan maar wakker door een beetje herrie..kom toch,ze wennen er maar aan die kinders ..anders moet je op een hutje op de heide gaan wonen !! weg met die buuf an !!!!

T
Tekkie 11/11/2008 14:24
85.150.105*
en oja dan de buren iets verderop (die nu gelukkig weg zijn,zeik stel was dat haha )..toen ze hier kwamen wonen hadden ze nog geen kinderen,de buren wel..tot in de late uurtjes werd er lawaai gemaakt..jaren later en 4 !kinderen later wilde de buurtjes ook verbouwen toen mocht het niet langer dan tot 19.00 want de kindertjes moesten slapen

T
Tekkie 11/11/2008 14:26
85.150.105*
en als er een auto voor hun deur stond van iemand anders dan belde hij aan,wilde graag zijn auto voor zijn eigen deur...Maar zelf 3 auto,s in bezit hebben en dan lukraak overal bij een ander voor de deur zetten

T
Tekkie 11/11/2008 14:27
85.150.105*
En zo kan ik nog wel ff doorgaan...Je snapt wel dat de vlag uit ging toen daar een bord in de tuin kwam

T
Tekkie 11/11/2008 14:28
85.150.105*
en o ja....hoe krijg je een kliko door het raam ????????????

C
connie 11/11/2008 18:15
94.209.5.*
Hier ook van die zeikerds naast kijk ze gewoon niet meer aan praat niet meer met ze (die hebben die asociale dochter) WAAR IK STEEDS RUZIE MEE HAD VANWEGE HAAR ROTTWEILER oeps te groot .

Altijd maar zeiken over lawaai en moet je nu horen 4 blaffende honden en schreeuwende bekken bij tijd en wijle.

Heb een keer een briefje voor de PTT opgehangen geen pakjes afgeven bij dat nummer nou toen waren helemaal de apen gaar kwam ze aanbellen liet haar bellen maar toen ze bleef bellen heb ik de batterijen eruit gehaald nou ze werd toch pissig en ik maar lachen.

A
an 11/11/2008 21:24
82.217.67.*
hahahahahaha ik ken dat, mijn vorige buren die ik hier boven beschreef waren net zo, hij had ploegen diens bij de hoogovens dus was zijn weekend midden in de week zeg maar.
het lietje van bonie M kan ik nog steeds niet meer horen.
by de rivers of babielon, doorde weeks en de hele nacht heb ik dat leidje gehoord.
wij moesten weer aan het werk hij niet.
laat maar gaan dachten wij , wij hebben ook wel eens een feest als hij naar zijn werk moet.
mooi niet wij mochten helemaal niets en hun alles.
ik kan er een boek over schrijven over die buren.
gelukkig zijn ze al wat jaren weg.

A
an 11/11/2008 21:25
82.217.67.*
dat van die batterijen ga ik onthouden hahahahahahahahaha

T
Tosca 12/11/2008 16:07
213.73.246*
Jeetje een container door het raam hoe kan dat nou?

A
agnes 13/11/2008 07:26
81.207.155.*
En toch ....ik woonde in arnhem in een appartement en die eigenaar was bezig daar naast ook een appartement aan het opknappen, elke dag herrie van smorgens tot savonds dan is het niet echt leuk meer hoor, zelfs op zondag ochtend begon hij weer rond acht uur

T
Tekkie 13/11/2008 13:08
85.150.105*
Agnes dat kan ik me helemaal voorstellen hoor,is ook niet leuk !!

Maar het zou wat wezen als jij dan ging verbouwen en diezelfde vent bij jou kwam klagen omdat je 1 spijker inslaat..dat deden mijn buurtjes dus

A
an 13/11/2008 23:40
82.217.67.*
agnes je hebt helemaal gelijk, maar dit was de eerste avond.
er volgen er nog velen hahahahahahaha (grapje)

H
Henny 14/11/2008 00:29
82.169.124.*
Het zouden onze buren kunnen zijn die hebben ook overal last van zelfs van de bomen van de achterburen terwijl ze zelf ook van zo'n klere coniferen boom die de naalden verliest geen larex maar een ander soort! Van onze coniferen die vinden ze te hoog ach overal behalve van zichzelf

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |